Поєднання 4,0-літрового бітурбованого двигуна V8 і електродвигуна забезпечує системну потужність 620 кВт (831 к.с.) і максимальний крутний момент понад 1400 Нм (1033 фунт-фут). Миттєва реакція електроприводу на задню вісь, швидке нарощування крутного моменту та покращений розподіл ваги створюють новий, надзвичайно динамічний досвід водіння. Як і у Формулі-1, батарея спеціально розроблена для швидкої подачі енергії та споживання. Електричний радіус дії 12 кілометрів (7 миль) забезпечує практичний радіус роботи, наприклад, у місті або в житлових районах. Mercedes-AMG разом із амбасадором відкриває нові шляхи комунікації щодо електрифікації: всесвітньо відомий музикант і багаторазовий володар премії «Греммі» є героєм маркетингової кампанії «Все, але тихо». Він не лише зробив внесок у концепцію, а й написав ексклюзивну пісню для релізного відео.
"З новим Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE ми переносимо ДНК нашого бренду в електрифіковане майбутнє. Роблячи це, ми слідуємо власному технічному шляху, який завжди робив AMG таким особливим і бажаним. Розроблений повністю в Аффальтербаху, продуктивний гібрид пропонує захоплюючий рівень динаміки водіння та справедливо носить нашу нову технологічну позначку E PERFORMANCE. Завдяки цій новій концепції ми також відкриваємось для нових цільових груп, які відчують Mercedes-AMG як потужний розкішний бренд 21 століття. Наш відхід до типової для AMG електрифікації супроводжується широкомасштабною кампанією. І я радий, що ми також змогли залучити для цього спеціального партнера у вигляді суперзірки will.i.am, яку ми змогли надихнути нашою технологією," – каже Філіпп Шимер, голова правління Mercedes-AMG GmbH.
"Mercedes-AMG завжди виступав за найвищу продуктивність і максимальну динаміку водіння. Розробляючи нашу гібридну стратегію E PERFORMANCE, з самого початку було зрозуміло, що ми будемо розвивати окрему концепцію для AMG, яка поєднує в собі основні цінності нашого бренду з високою ефективністю. Зараз він починає серійне виробництво з новим Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE. Компонування з двигуном внутрішнього згоряння спереду та електроприводом на задній осі пропонує численні переваги. Оптимізований розподіл ваги, найкраще використання крутного моменту та дуже швидка подача потужності обіцяють динаміку водіння на найвищому рівні. До цього додається високопродуктивна батарея, розроблена власними силами, яка має вдвічі більшу щільність потужності, ніж звичайні приводні батареї, і, як і багато інших компонентів, натхненна технологією Формули-1," – каже Йохен Герман, генеральний технічний менеджер Mercedes-AMG GmbH.
Виразний дизайн із ефектним переднім фартухом
Виразний дизайн із низькою передньою частиною, м’язистим кузовом, коротким парником і динамічним фастбеком підкреслюють спортивні гени чотиридверного купе. Ще одна вражаюча особливість — характерний передній бампер, який базується на дизайні дводверного AMG GT. Здається, що він відлитий з єдиної форми та однорідно вписується в динамічний дизайн автомобіля в цілому. Зовнішні повітрозабірники ширші та спрямовані до центру автомобіля. Потік повітря направляється в охолоджувач колісних арок через три вертикальні ребра.
Ексклюзивні ідентифікаційні елементи на задній панелі включають задній бампер із вбудованою кришкою для заряджання та позначення моделі, виділене червоним кольором. З гібридом AMG також представляє трапецієподібні подвійні вихлопні труби з зовнішнім рифленням. "E PERFORMANCE" значок на крилах вказує на гібридний привід. Як і для всієї модельної серії, для гібридної версії доступні численні варіанти фарбування та оснащення. Наприклад, на вибір є чотири матові фарби, п’ять металевих і дві неметалічні. Крім того, є сім нових фарб із розширеного діапазону персоналізації. Зовнішній дизайн можна додатково підкреслити, наприклад, новим пакетом AMG Night Package II або комбінацією нічного пакета та пакету Carbon. Крім того, є нові 20 і 21-дюймові легкосплавні диски, кожен у двох колірних варіантах. Ексклюзивне видання також доступне для продуктивного гібрида.
Будучи новим флагманом модельної серії, AMG GT 63 S E PERFORMANCE має широке оснащення. Він отримав усі оновлення останньої моделі, такі як підвіска AMG RIDE CONTROL+ із новою системою амортизації. Також у стандартну комплектацію входять адаптована керамічна високоефективна композитна гальмівна система AMG і мультимедійна система MBUX зі спеціальними гібридними дисплеями.
Мультимедійна система MBUX з гібридними дисплеями
Стандартний Widescreen Cockpit оснащений мультимедійною системою MBUX зі спеціальними дисплеями та функціями AMG hybrid. На панелі приладів водій може зчитувати запас ходу на електроприводі, споживану потужність, потужність і крутний момент електродвигуна, а також температуру батареї та електродвигуна. Високоякісна графіка на мультимедійному дисплеї візуалізує потік потужності всієї системи приводу, оберти, потужність, крутний момент і температуру електродвигуна, а також температуру батареї. Пасажири на задніх сидіннях отримують інформацію про потік енергії, а також про потужність і крутний момент електродвигуна на опціональному мультимедійному дисплеї.
Кермо AMG Performance зі здвоєними спицями
Стандартне кермо AMG Performance із характерним дизайном із подвійними спицями та плавно інтегрованими кнопками керування також пропонує відчутну та видиму додаткову цінність. Три заокруглені подвійні спиці поєднують міцність і легкість. Круглі кнопки на кермі AMG вражають блискучими дисплеями та ідеальною логікою керування поворотом і натисканням. Це дозволяє керувати важливими функціями водіння та всіма режимами водіння, не відриваючи рук від керма. Як нова функція, можна вибрати рівні регенерації гібридного приводу за допомогою кнопок на кермі.
Багато індивідуальних варіантів інтер’єру доступні. Ексклюзивні кольори підкреслюють або спортивну, або розкішну сторону нової флагманської моделі - наприклад, поєднання шкіри наппа Exclusive у титаново-сірому перламутрово-чорному кольорі з контрастною строчкою на верхній частині жовтого або тонкої шкіри наппа Exclusive у коричнево-коричневому/чорному кольорі STYLE (діамант). зшивання). Крім того, є вибір із п’яти інших кольорів шкіри Exclusive nappa STYLE: сиєнно-коричневий, класичний червоний, яхтовий синій, темно-білий і нева-сірий. Сидіння спереду і ззаду повністю однотонні в обраному кольорі салону, як і підлокітники в дверях, шкіряна окантовка килимків і обід рульового колеса.
Деталі спеціального гібридного приводу AMG Performance: двигун внутрішнього згоряння спереду, електродвигун ззаду
У AMG GT 63 S E PERFORMANCE 4,0-літровий бітурбований двигун V8 поєднується з синхронним електродвигуном постійного збудження, високоефективною батареєю, розробленою в Аффальтербаху, і повністю змінною системою повного приводу AMG Performance 4MATIC+. Поєднання 4,0-літрового бітурбованого двигуна V8 і електродвигуна забезпечує системну потужність 620 кВт (831 к.с.) і максимальний крутний момент понад 1400 Нм (1033 фунт-фут). Водові характеристики найпотужнішого на сьогодні серійного автомобіля з Аффальтербаха відповідно вражають: прискорення з місця до 100 км/год займає лише 2,9 секунди, а 200 км/год (125 миль/год) досягається менш ніж за десять секунд. Розгін закінчується лише на 316 км/год.
Електродвигун потужністю 150 кВт (201 к.с.) розташований на задній осі, де він об’єднаний з двошвидкісною коробкою передач з електричним перемиканням передач і заднім диференціалом із електронним керуванням у компактному електричному приводі (EDU). Експерти називають цю компоновку гібридом P3. Легкий високопродуктивний акумулятор також розташований над задньою віссю. Цей компактний дизайн має ряд переваг:
- Електродвигун діє безпосередньо на задню вісь і, отже, може перетворювати свою потужність безпосередньо в тягу - для додаткового прискорення під час рушання, прискорення або обгону.
- Потужність електродвигуна за своєю природою може застосовуватися з повним крутним моментом, що забезпечує особливо швидкий старт.
- Крім того, водій одразу відчуває помітне підвищення продуктивності завдяки інтегрованому задньому диференціалу обмеженого тертя з електронним керуванням: гібридна модель є ще маневренішою під час прискорення на виході з поворотів і забезпечує більше зчеплення з дорогою, а отже, більшу безпеку водіння.
- Коли ковзання на задній осі збільшується, потужність приводу від електродвигуна також передається на передні колеса, що вимагається для більшого зчеплення. Це стає можливим завдяки механічному з’єднанню повнорегульованого повного приводу за допомогою карданного валу та приводних валів передніх коліс.
- Розташування на задній осі покращує вагу, а також розподіл навантаження на вісь автомобіля, що створює основу для переконливої керованості.
- Концепція AMG пропонує дуже високу ефективність регенерації, оскільки система допускає лише мінімальні механічні та гідравлічні втрати від двигуна та трансмісії.
- Автоматизована двошвидкісна коробка передач на задній осі зі спеціально відкаліброваним передавальним числом забезпечує розподіл від високого крутного моменту коліс для маневреного старту до безпечної безперервної потужності на вищих швидкостях. Електричний привод вмикає другу передачу щонайпізніше на швидкості приблизно 140 км/год (87 миль/год), що відповідає максимальній швидкості електромотора приблизно 13 500 об/хв.
- Завдяки підвищенню продуктивності завдяки додатковому електродвигуну команда розробників також змогла паралельно підвищити ефективність усього транспортного засобу та досягти менших викидів, а також споживання.
Натхненний Формулою-1, розроблений в Аффальтербаху: високопродуктивний акумулятор AMG
Визначаючи стратегію електрифікації, було зрозуміло з самого початку, що всі основні компоненти будуть розроблені в Аффальтербаху. Серцем цього є високоефективна батарея AMG (HPB). На створення цієї літій-іонної батареї надихнули технології, які вже зарекомендували себе в найважчих умовах у гібридних гоночних автомобілях Формули-1 команди Mercedes-AMG Petronas F1. У ході розробки відбувся жвавий обмін експертними знаннями між цехом високопродуктивних силових агрегатів (HPP) Formula 1 у Бріксворті та Mercedes-AMG в Аффальтербаху.
Високопродуктивна батарея AMG поєднує високу потужність, яку можна часто використовувати підряд, із малою вагою для підвищення загальної продуктивності автомобіля. До цього додається швидке споживання енергії та висока щільність потужності. Це означає, що, наприклад, під час швидкої їзди по горбистій місцевості водії можуть негайно використовувати повний потенціал потужності на ділянках у гору, тоді як регенерація є потужною під час руху під гору.
70 кВт постійної потужності та 150 кВт пікової потужності
Високопродуктивний акумулятор AMG GT 63 S E PERFORMANCE має ємність 6,1 кВт/год, 70 кВт постійної потужності та 150 кВт (201 к.с.) максимальної потужності протягом десяти секунд. Невелика вага всього 89 кілограмів (196 фунтів) забезпечує дуже високу щільність потужності 1,7 кВт/кг. Для порівняння: звичайні акумулятори без прямого охолодження елементів досягають приблизно половини цього показника. Заряджання здійснюється за допомогою бортового зарядного пристрою змінного струму потужністю 3,7 кВт, на зарядній станції, настінній коробці або побутовій розетці. Акумулятор призначений для швидкої подачі енергії та споживання, а не для максимально можливого радіусу дії. Тим не менш, електричний запас ходу в 12 кілометрів (7 миль) забезпечує практичний робочий радіус, наприклад, для тихої та без викидів їзди від житлового району до околиць міста або до шосе.
Інноваційний поштовх: пряме охолодження елементів батареї
Основою високої продуктивності 400-вольтової батареї AMG є інноваційне пряме охолодження: вперше високотехнологічна охолоджуюча рідина на основі електронепровідної рідини обтікає всі 560 елементів і охолоджує їх окремо. Кожна батарея потребує певної температури для оптимальної доставки енергії. Якщо батарея стає занадто холодною або занадто гарячою, вона іноді помітно втрачає потужність або її потрібно регулювати, щоб уникнути пошкодження в разі надмірного нагрівання. Тому рівномірна температура батареї має вирішальний вплив на її продуктивність, термін служби та загальну безпеку. Звичайні системи охолодження, які охолоджують лише повітрям або весь акумуляторний блок опосередковано водою, швидко досягають своєї межі - особливо тому, що вимоги продовжують зростати через клітини з постійно зростаючою щільністю енергії. Якщо терморегулятор не виконує своїх функцій оптимальним чином, акумулятор ризикує передчасно старіти.
Для прямого охолодження фахівцям AMG довелося розробити нові охолоджувальні модулі завтовшки лише міліметри. Близько 4 галонів охолоджуючої рідини циркулює зверху вниз через всю батарею повз кожен елемент за допомогою спеціально розробленого високопродуктивного електричного насоса, також протікаючи через масляно-водяний теплообмінник, приєднаний безпосередньо до батареї. Це передає тепло до одного з двох низькотемпературних (LT) контурів автомобіля, а звідти до радіатора LT у передній частині автомобіля, де воно виділяється назовні. Система призначена для забезпечення рівномірного розподілу тепла в батареї.
Результатом є те, що батарея завжди знаходиться в постійному, оптимальному вікні робочої температури в середньому 113 градусів за Фаренгейтом, незалежно від того, як часто вона заряджається або розряджається. Цілком може бути, що середня температура перевищена під час руху на високих швидкостях. Таким чином, захисні механізми налаштовані таким чином, щоб отримати максимальну продуктивність від батареї, з подальшим зниженням рівня температури шляхом прямого охолодження. Звичайні системи охолодження не впораються з цим, і акумулятор більше не може повністю використовувати свій потенціал. Це не стосується високопродуктивної батареї AMG: навіть під час швидких кіл у гібридному режимі на гоночній трасі, де часті прискорення (акумулятор розряджений) і уповільнення (акумулятор заряджений), система накопичення енергії зберігає свою високу ефективність. місткість.
Тільки ефективне пряме охолодження дозволяє використовувати елементи з дуже високою питомою потужністю. Завдяки цьому індивідуальному рішенню акумуляторна система особливо легка та компактна. Низька вага також пояснюється концепцією збірної шини, що економить матеріал, і легкою, але міцною конструкцією алюмінієвого корпусу. Це забезпечує найвищий рівень безпеки.
Стратегія роботи: електрика завжди доступна
Основна операційна стратегія походить від гібридної силової установки гоночного автомобіля Mercedes-AMG Petronas у Формулі-1. Як і у вищому класі автоспорту, максимальна рушійна сила завжди доступна, коли це потрібно водієві - наприклад, щоб потужно прискоритися на виході з поворотів або під час обгону. Електроенергію можна завжди викликати та часто відтворювати за допомогою високої продуктивності регенерації та підзарядки за потребою. Концепція незалежної батареї забезпечує оптимальний компроміс між максимальною динамікою водіння та сучасною ефективністю. Усі компоненти ідеально скоординовані: підвищення продуктивності можна відчути безпосередньо.
Сім режимів руху AMG DYNAMIC SELECT «Electric», «Comfort», «Sport», «Sport+», «RACE», «Slippery» і "Індивідуальна" точно налаштовані для нової технології приводу і, таким чином, забезпечують широкий діапазон досвіду водіння - від високоефективного до високодинамічного. Режими водіння регулюють такі важливі параметри, як реакція системи приводу та трансмісії, характеристика рульового управління, амортизація підвіски або звук. Режими можна вибирати за допомогою кулісного перемикача на центральній консолі або кнопок AMG на кермі.
Зазвичай гібридний режим Performance запускається безшумно («Безшумний режим») у режимі «Комфорт». режим руху при включеному електродвигуні. На панелі приладів "Ready" значок сигналізує, що автомобіль готовий до руху. Крім того, потужний, дзвінкий звук запуску, типовий для AMG, лунає в салоні через динаміки автомобіля як акустичний зворотний зв’язок, який демонструє готовність рушити. Щоб привести гібрид AMG Performance у рух, достатньо лише злегка натиснути на педаль акселератора.
Під час руху на повністю електричній тязі передбачена законом акустична система сповіщення транспортного засобу попереджає оточення про наближення гібрида Performance. Спеціально скомпонований низькочастотний звук AMG, який залежить від швидкості, випромінюється назовні через окремі динаміки спереду та ззаду. Звук також можна почути на приглушеному рівні в салоні, як акустичний зворотний зв’язок для пасажирів. У Європейському Союзі система активна до 20 км/год (12 миль/год), у США до еквівалента прибл. 30 км/год (18 миль/год). Після цього сигнал водіння гармонійно згасає до прибл. 50 км/год (31 миль/год).
На вищих швидкостях клієнт може вибрати бажаний звук між "збалансованим" і "потужний" за допомогою кнопок звуку на центральній консолі або на кермі (позначається символом хвилі частоти): під час руху на повністю електричній тязі генерується стриманий або потужний звук. Коли двигун внутрішнього згоряння запускається, вибране налаштування впливає на звук вихлопної системи. У будь-якій ситуації одне залишається незмінним: гібрид Performance відразу впізнається як AMG за його звуком.