Концепт Ram 1500 Revolution BEV, представлений на виставці CES 2023, є нашим першим поглядом на перший електричний пікап Ram, який має гладкий кузов і витягнуту кабіну.
В інтер’єрі є система рейок, що дозволяє налаштовувати розташування сидінь, а середні ворота з електроприводом включають сидіння третього ряду та прохід для перевезення предметів довжиною до 18 футів.

Ram 1500 rev electric car

Електродвигуни на передній і задній осях забезпечують повний привід, а Рам стверджує, що кермо може втягуватися в панель приладів для автономного водіння рівня 3.
У той час як Ford зайнятий випуском тисяч F-150 Lightning на своєму заводі в Дірборні, штат Мічіган, а Chevy готує Silverado EV до запуску цього року, Ram досі не брав участь у гонці озброєнь електричних вантажівок. Але зараз на виставці споживчої електроніки 2023 Ram представив концепт 1500 Revolution BEV, попередньо показуючи електричний пікап 1500 , який з’явиться в 2024 році, і даючи перші натяки на майбутній стилістичний напрямок бренду.




Концепт має елегантний вигляд із подовженою колісною базою та загнутим назад вітровим склом. На затемненій передній частині домінує підсвічений значок «RAM», розташований між світлодіодними фарами, який Рам називає дизайном «камертона». Міцна запобіжна пластина в бампері приховує вбудовані буксирувальні гаки, а задні ліхтарі та значок Ram на дверях багажника також складаються зі світлодіодів.




Revolution оснащений блоком з електроприводом, зарядним портом, дверними ручками, бічними підніжками та задньою підніжкою, і ми очікуємо, що більшість із цих функцій надійде у виробництво, принаймні на дорожчих комплектаціях. Задні двері також можна відкрити назовні, як двері сараю, щоб подовжити ліжко ще на пару футів, щоб перевозити більші вантажі.




Концепт також демонструє двері автобуса — задні двері відкриваються в протилежному напрямку до передніх дверей — дозволяючи Ram зняти центральну стійку, щоб полегшити вхід і виїзд. Ми припускаємо, що ці яскраві двері будуть викинуті з виробництва, але надруковані на 3D-принтері легкі камери, які замінять бічні дзеркала, можуть це зробити, якщо зміниться законодавство США. 1500 Revolution їздить на 35-дюймових шинах, обмотаних навколо 24-дюймових коліс, із підсвічуванням центральних ковпаків, які залишаються нерухомими, поки колесо обертається, як на Rolls-Royces.




Кабіна на чотири дюйми довша, ніж у поточної вантажівки, що працює на газі, і оснащена «Ram Track», системою кріплення рейок на підлозі, яка дозволяє гнучко налаштовувати інтер’єр. Поручні також виконують роль кріплень для вантажу, їх також можна знайти в багажнику та ліжку. Легкі сидіння, які мають вбудовані ремені безпеки, ручки для захоплення та динаміки, можна повністю скласти або зняти.




Два ряди сидінь також можуть бути доповнені відкидними сидіннями третього ряду, які, за словами Рама, встановлюються в середні ворота з електроприводом і можуть бути прикріплені до ліжка, повторюючи Subaru Brat кінця 1970-х років . На жаль, Рам не надав жодних фотографій, які б показували відкидні сидіння, але стверджується, що середні ворота також включають прохід, який простягається аж до корпусу — ідея, яку раніше бачили на Bollinger B2 — і може вмістити об’єкти , які мають довжину 18 футів.

Ram 1500 electric car

Продовжуючи тему налаштувань салону, центральну консоль можна зняти, щоб збільшити внутрішній простір, а підлокітник перетворюється на стіл. Дизайн «камертона» знову з’являється на приладовій панелі через помаранчеве навколишнє освітлення, яке протікає за налаштуванням подвійного дисплея із 28-дюймовим сенсорним екраном. Нижній екран можна зняти та використовувати як планшет або відрегулювати в трьох різних положеннях — мінімальний вигляд, розширений вигляд і повноекранний режим — тоді як верхній екран також може ковзати по системі Ram Track.




Як і очікується від концепції електричної вантажівки, інтер’єр переповнений фантастичними технологіями, від системи 360-градусної камери до голосового помічника з підтримкою штучного інтелекту та доповненої реальності на проекційному дисплеї. Восьмикутне кермо має вбудовані маленькі екрани, а скляний дах має електрохроматичні панелі, які можуть індивідуально регулювати свою прозорість. Екологічні матеріали також можна знайти в інтер’єрі, включаючи шкіру, виготовлену з побічного продукту виробництва яблук, і підлогу з переробленої гуми та пробки.




Ще одна чудова функція 1500 Revolution — режим тіні, де вантажівка автономно слідує за водієм, коли він йде попереду, що, за словами Рама, заощадить час на короткі поїздки навколо робочого місця. Є також кілька режимів кабіни, які змінюють положення сидінь, навколишнє освітлення, непрозорість вікон, підвіску тощо одним натисканням кнопки.




Концепція Ram 1500 Revolution BEV побудована на рамній платформі STLA Frame EV і оснащена двома електродвигунами, по одному на кожній осі, для повного приводу. Вихідна потужність або статистичні дані про продуктивність не надані, але Ram каже, що до 100 миль запасу ходу можна додати приблизно за 10 хвилин за допомогою швидкої зарядки 800 вольт постійного струму на потужності до 350 кВт. Рульове керування задніми колесами з кутом руху до 15 градусів має покращити маневреність масивної вантажівки у вузьких місцях на низьких швидкостях, а пневматична підвіска може бути налаштована на три рівні: в’їзд/виїзд, аеронавігація та позашляховики.




Рам також каже, що концепт здатний до автономного водіння рівня 3, де кермо втягується, а «внутрішнє освітлення, AR HUD, розумні сидіння та кермо працюють разом, щоб забезпечити водієві ситуаційну обізнаність наступного рівня». Зовнішні проектори також спілкуються з водієм і можуть перетворити вантажівку на мобільний кінотеатр. Рам також каже, що водії можуть керувати своїм розумним будинком із вантажівки та можуть використовувати програму для телефону, щоб вимірювати об’єкти та визначати, як їх найкраще перевозити під час Революції.




Більше інформації про серійну версію 1500 Revolution BEV з’явиться протягом наступних кількох місяців, перед запуском електричної вантажівки у 2024 році. На даний момент концепт, здається, дає досить чітке уявлення про те, що має відбутися, і деякі з інновацій. технологія, яку Ram прагне запровадити в сегмент електровантажівок.