Клас розкішних позашляховиків середнього розміру багатий вибором, більшість із якого хороший, але BMW X5 2023 виділяється поєднанням продуктивності та витонченості, якого не вистачає багатьом кросоверам. Частково широка привабливість X5 пояснюється його трьома силовими агрегатами, які починаються з рядної шестициліндрової двигуна з турбонаддувом, потужністю 335 кінських сил. Подвійний турбонаддув V-8 приносить тепло з 523 поні, а екологічно чиста гібридна установка забезпечує до 30 миль проїзду на електриці.

bmw 2023

Конкуренти, такі як Genesis GV80 і Mercedes-Benz GLE-класу , можуть перевершити X5 за шикарністю, але красивий, добре скроєний салон BMW все ще посилає сильні відчуття преміум-класу. Крім того, керованість X5 більш чарівна, ніж ці альтернативи, хоча вона не така спортивна, як у BMWнедавнього минулого, за яким ми ностальгуємо. Любителі водіння, можливо, захочуть зупинитися на такому справжньому потужному гравцеві, як Porsche Cayenne , але швидкий, добре округлений X5 займає перше місце в класі завдяки своїй загальній якості.




Серія змін упаковки є єдиними оновленнями для 2023 року. Додатковий пакет Premium для X5 тепер включає панель для бездротової зарядки смартфона, але не включає керування жестами для інформаційно-розважальної системи iDrive. Те саме стосується пакета Executive, який також втрачає керування жестами. Модна додаткова шкіряна оббивка Vernasca була припинена, як і штучна шкіра BMW SensaTec без тварин, яка замінена новою веганською опцією штучної шкіри під назвою Sensafin.




Ми любимо заощаджувати гроші майже так само, як і чудову продуктивність, і тому вважаємо, що xDrive40i – це X5, який варто купити. З часом розгону до 60 миль на годину всього за 4,8 секунди , він має прискорення спортивного седана, оснащений повним приводом і є відносною угодою в цьому дорогому класі. Ми рекомендуємо додати пакет Premium для проекційного дисплея, чотиризонного автоматичного клімат-контролю, можливості дистанційного запуску двигуна та стереосистеми Harman/Kardon.




2023 X5 пропонується з однією з трьох різних силових установок, кожна з яких пов’язана з окремою моделлю. X5 із значком sDrive40i або xDrive40i оснащені рядним шестициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 335 к.с. Плагін-гібрид xDrive45e оснащений рядною шестициліндровою двигуном з турбонаддувом і електродвигуном, які разом видають 389 кінських сил. На нашому тестовому треку ця трансмісія розганяла X5 до 60 миль/год лише за 4,7 секунди . ( Ми також протестували 40i — йому вдалося швидко розігнатися до 60 миль/год за 4,8 секунди.) Нарешті, але не менш важливо, 523-сильний твін-турбо V-8 M50i.дозволяє йому розганятися до 60 миль/год за 3,9 секунди. Усі три силові агрегати поєднуються з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, і жодна з них не змусить водіїв потребувати потужності практично в будь-якій ситуації водіння.

bmw 2023 photo

Витончена їзда та стабільна керованість X5 є великим покращенням порівняно з моделлю попереднього покоління, як і його кермо, яке виглядає більш зв’язаним та прямим, але все ще не зовсім те, що ми вважаємо спортивним. Audi Q7 все ще перевершує X5 у цій сфері, але це близький матч . Введіть X5 у швидкий поворот, і він надійно тримається та нагородить водія передбачуваністю, якої немає в класі GLE. І якщо вам потрібно буксирувати, знайте, що максимальна буксирувальна здатність X5 становить 7200 фунтів незалежно від двигуна.




Модель xDrive45e стандартно постачається з акумуляторною батареєю ємністю 24,0 кВт-год, якої, як стверджує BMW , достатньо для 30 миль пробігу лише на електриці. X5 може використовувати батарею, щоб розвивати швидкість до 84 миль на годину без використання бензинового двигуна. Акумулятор можна заряджати вдома від розеток напругою 110 або 220 В або на громадських зарядних станціях.




Внутрішній простір достатньо для дорослих як у першому, так і в другому ряду, але додатковий третій ряд у X5 призначений лише для дітей. Після поселення всередину пасажирів чекає кабіна, обшита високоякісними матеріалами, велика кількість зарядних точок для пристроїв і, залежно від вибраних опцій, безліч розкішних функцій. Електрорегулювання передніх сидінь з пам'яттю для водія є стандартними. Усі моделі оснащені рульовою колонкою з електроприводом, підігрівом передніх сидінь, панорамним люком, двозонним автоматичним клімат-контролем, електроприводом задніх підйомних дверей, склоочисниками з датчиком дощу та настроюваним зовнішнім освітленням. Масажовані сидіння, дистанційний запуск, плавне закривання дверей, акустичне скло, шкіряна панель приладів, підігрів передніх підлокітників і керма можуть зробити X5 схожим на розкішний позашляховик високого класу, але додадуть багато тіста для підсумку.




Говорячи про дорогі варіанти, покупці можуть додати аудіосистему об’ємного звучання Bowers & Wilkins із твітерами з діамантовим куполом. X5 пропонує великий вантажний простір. З використанням задніх сидінь нам вдалося розмістити 11 наших ручних валіз за другим рядом сидінь. Зі складеними задніми сидіннями — операцію, яку можна виконати збоку або ззаду позашляховика — ми знайшли місце для 26 ящиків. GLE-клас збігся з результатом X5 у цьому тесті, випадок за випадком, але його задні сидіння не так легко укласти. Зі складеними задніми сидіннями — операцію, яку можна виконати збоку або ззаду позашляховика — ми знайшли місце для 26 ящиків. GLE-клас збігся з результатом X5 у цьому тесті, випадок за випадком, але його задні сидіння не так легко укласти. Зі складеними задніми сидіннями — операцію, яку можна виконати збоку або ззаду позашляховика — ми знайшли місце для 26 ящиків. GLE-клас збігся з результатом X5 у цьому тесті, випадок за випадком, але його задні сидіння не так легко укласти.




Подвійний 12,3-дюймовий дисплей додає сучасний вигляд стриманій кабіні. Один служить цифровим дисплеєм приладів — функція, яка стає все більш поширеною серед виробників розкішних автомобілів, — а інший забезпечує доступ до інформаційно-розважальної системи, яка працює з останньою версією програмного забезпечення BMW iDrive. Користувачі керують системою через сенсорний екран або за допомогою поворотної ручки, встановленої на центральній консолі. Apple CarPlay і Android Auto є стандартними.