Небагато суперкарів насправді їздять щодня, але Audi R8 2023 року випуску, здається, створений для такого завдання. Він пропонує досить легку їзду разом із своїм карколомним прискоренням. R8 поділяє свою основу та силовий агрегат — потужний V-10 і семиступінчастий автомат — з диким Lamborghini Huracán . Audi менш хардкорний, ніж Lambo, але менш інтенсивний на звивистій дорозі чи гоночному треку. Натомість R8 пропонує рівень вишуканості, який більше відповідає решті лінійки Audi. Його затишна двомісна кабіна обшита високоякісними матеріалами та має мінімалістичний дизайн, який відмовляється від звичайного центрального інформаційно-розважального дисплея на користь цифрового дисплея, який служить для обох цілей. Інтер’єр комфортний як для водія, так і для пасажира, і R8 був би чудовим туристичним автомобілем, якби не мізерне вантажне відділення, яке вміщує лише одну ручну валізу. Якщо вам приваблює цей конкретний перетин продуктивності та розкоші, настав час діяти, оскільки це останній рік показу Audi Audi з V-10 двигуном.

2023 Audi R8

Цього року закінчується виробництво поточного покоління R8. Audi відправляє суперкар обмеженою серією моделі GT , яка пропонується виключно із заднім приводом і 602-сильною версією двигуна V-10 автомобіля. GT також має оновлену семиступінчасту автоматичну коробку передач, яка, як стверджує Audi, забезпечує швидше перемикання передач, а також режим водіння Torque Rear, що сприяє дрейфу, щоб полегшити керування R8. Знову ж таки, це не схоже на автомобіль, який просить бути кинутим навколо, а його задні шини димлять. Усередині GT має насичену чорно-червону оббивку, внутрішнє оздоблення з вуглецевого волокна та табличку з номером, що вказує на його місце у виробництві. За винятком GT, решта лінійки, яка складається з купе та кабріолета, залишається незмінною.



Двигун R8 V-10 пропонується у двох потужностях, обидва достатньо потужні, щоб потрясти ваші барабанні перетинки своїм потойбічним видихом. Семиступінчаста автоматична коробка передач з подвійним зчепленням R8 не є найплавнішою коробкою передач. Час від часу він надто різко перемикається на нижчу передачу, викликаючи різке прискорення, за яким слідує негайне перемикання на вищу передачу. Базовий R8 стандартно поставляється з адаптивною підвіскою, тоді як моделі Performance оснащені більш агресивною установкою фіксованих амортизаторів. Обидва чудово поглинають нерівності та забезпечують комфортну їзду, яку ви можете терпіти без втоми під час довгих подорожей. Проте гнучка природа R8 має недолік: у режимі повної атаки він не справляється з поворотами так само впевнено, як його конкуренти, відчуваючи себе більш неспокійним, ніж ви очікували б від суперкара.

2023 Audi R8 photo

Це не економічний вибір. Моделі із заднім приводом витрачають 14 миль на галон у місті та 23 милі на галон на шосе. У повнопривідних автомобілів іще гірше: 13 і 18 відповідно. Враховуючи цей поганий показ, усі покупці повинні платити податок на газ як частину ціни продажу. Тож нехай так. Для отримання додаткової інформації про економію палива R8 відвідайте веб-сайт EPA .



Мінімалізм ніколи не був таким розкішним. Завдяки тому, що панель приладів виконує роль екрана інформаційно-розважальної системи, Audi забезпечує неймовірно просту компоновку та дозволяє спортивним сидінням із красивою скульптурою та цифровим дисплеєм із високою роздільною здатністю займати центральне місце в кабіні R8. Audi дозволяє налаштувати кольори та текстури інтер’єру: чорна, сіра, коричнева та червона шкіра пропонується в плоскому або стьобаному малюнку з відповідними або контрастними швами. Загалом, це чудово виконана кабіна з легкодоступними елементами керування, включаючи кнопку запалювання, розташовану на кермі. Ніхто не купує суперкар за його практичність, і R8 не протистоїть тенденціям сегменту, пропонуючи справжню вантажопідйомність. Під час нашого тестування він містив лише одну ручну валізу. Легкий пакет.



Чудова панель приладів Virtual Cockpit виконує тут подвійну функцію, відображаючи прилади та інформаційно-розважальну систему MMI. Тут він виглядає таким же футуристичним, як і в інших автомобілях Audi , таких як A4 і TT . Навігація з високою роздільною здатністю є стандартною, а системою можна керувати за допомогою голосових команд, кнопок на кермі або коліщатка на центральній консолі. Вбудована точка доступу Wi-Fi 4G LTE є стандартною, а також функції Apple CarPlay і Android Auto.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *