Maserati Project24 — це лише трековий суперкар на основі MC20 , і буде виготовлено лише 62 екземпляри.
3,0-літровий двигун V-6 Nettuno MC20 був налаштований на 740 кінських сил, збільшення на 119 к.с. завдяки парі нових турбокомпресорів.
Project24 чітко орієнтується на трасу завдяки кузову з вуглецевого волокна та монококу, каркасу безпеки класу FIA, вентильованим гальмам Brembo та сліковим гоночним шинам.

730-HP Maserati MCXtrema

Maserati MC20 2022 року віщує омолодження для Maserati, приносячи витончений дизайн суперкара та новий 3,0-літровий двигун V-6 з подвійним турбонаддувом до бренду, який останніми роками знемагав із застарілою лінійкою та спільним використанням запчастин із меншими марками Stellantis. . MC20 також може похвалитися вражаючою продуктивністю: Nettuno V-6 видає 621 кінську силу і розганяє італійську красуню до 60 миль/год лише за 3,2 секунди на шляху до максимальної швидкості 202 милі/год. Але MC20 ось-ось стане ще більш екстремальним, коли Maserati анонсує Project24, ексклюзивний суперкар для треків на основі MC20 із диким, гострим дизайном.




Project24 побудований навколо монокока з вуглецевого волокна, а агресивний кузов також виготовлений з вуглецевого волокна. Наразі Maserati показала лише три відрендерені зображення, які демонструють високе заднє крило Project24, передній спліттер із розрізами щиколотки та тонкі світлодіодні фари та задні ліхтарі. Є також квадратний задній дифузор, розташовані по центру подвійні вихлопні труби та багато ковшів і вентиляційних отворів, вирізьблених у обтяженому дводверному кузові.

У той час як Project24 має той самий 3,0-літровий V-6 Nettuno, що й MC20, нові турбокомпресори збільшують потужність до колосальних 740 кінських сил, що на 119 к.с. Восьмиступінчаста трансмісія з подвійним зчепленням MC20 замінена на шестиступінчасту послідовну гоночну коробку передач, що працює за допомогою пелюсткових перемикачів, а також є механічний диференціал обмеженого тертя замість блоку з електронним керуванням MC20. Як і MC20, Project24 матиме задній привід, і Maserati прагне зберегти суху вагу нижче 2755 фунтів, що робить його приблизно на 500 фунтів легшим, ніж заявлена ​​суха вага MC20.




Project24 також буде приблизно на два дюйми ширшим, ніж його дорожній колега, і їздитиме на 18-дюймових кованих алюмінієвих колесах, загорнутих у гладкі гоночні шини. Вентильовані гальма Brembo повинні забезпечувати величезну гальмівну силу, тоді як підвіска з важелем нерівної довжини з регульованими амортизаторами та передніми та задніми стабілізаторами поперечної стійкості має зробити Project24 спритним на трасі.

Project24 розроблений відповідно до вимог безпеки FIA, з каркасом безпеки, встановленим у салоні. Інтер’єр також включатиме спортивні сидіння з шеститочковими ременями безпеки, регульовану коробку педалей і рульову колонку, а також карбонове кермо з інтегрованим дисплеєм. Власники також матимуть можливість додати камеру заднього виду, камеру в автомобілі, систему контролю тиску в шинах і запис телеметрії. Дивно для трекового автомобіля, орієнтованого на мінімізацію ваги, Project24 буде оснащений кондиціонером. Maserati каже, що побудує лише 62 одиниці Project24, без уточнення термінів його випуску. Усе, що ми зараз маємо, — це рендери, але реальні зображення та інші деталі мають бути оприлюднені згодом.