Більшість позашляховиків — це не машини, які тягнуть за душу, але Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2022 року — це не більшість позашляховиків. Це потужний італійський серцеїд із 505-сильним твін-турбо V-6 і звуковим супроводом, який хвилює душу, як потужна балада. Увімкніть найспортивніший режим водіння, візьміться за делікатне кермо та приготуйтеся до повних розваг.

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2023

Незалежно від того, чи то він заряджається по прямій лінії, то прорізає поворот чи то зупиняється, Stelvio QF більше схожий на спортивний седан, ніж на компактний розкішний кросовер; нам так подобається, що ми дали йому нагороду «Вибір редакції» . Незважаючи на те, що його дорожній просвіт і вигнутий задній люк не можуть приховати його справжню ідентичність, Alfa Romeo робить це красивим. Незважаючи на невелике заднє сидіння та неоднозначний рекорд надійності бренду — і той факт, що седан Giulia Quadrifoglio легший, нижчий і принаймні такий же внутрішній — Stelvio QF 2022 року робить те, що можуть лише деякі позашляховики: забезпечує справді драматичні враження від водіння.



Єдиним двигуном є гіпнотичний 2,9-літровий V-6 з подвійним турбонаддувом, який видає 505 кінських сил і 443 фунт-фут крутного моменту. Він поєднується виключно з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач з пелюстковим перемиканням, яка передає потужність на всі чотири колеса. Одна версія, яку ми тестували , розігналася до 60 миль/год за 3,3 секунди, що зробило її одним із найшвидших позашляховиків, які ми коли-небудь тестували. Найбільш вражаючою рисою цього гарячого кросовера — разом із його приголомшливим кузовом — є ефірне шасі, яке їде так само добре, як і на поворотах. Набір стандартних адаптивних амортизаторів дозволяє вибрати жорсткість їзди, але тільки найвибоїстіші дороги погіршують якість їзди. В іншому випадку Stelvio QF чудово врівноважено проходить повороти та нагороджує водія комунікативним зворотним зв’язком керма. Липкі продуктивні шини та потужні гальма на нашому тестовому автомобілі допомогли розігнати QF з 70 миль/год до нуля за 157 футів, продуктивність, яка відповідає спортивному автомобілю .



Інтер’єр Stelvio QF має деякі недоліки якості збірки, але його шкіряні поверхні та контрастні шви значно покращені порівняно з матеріалами, які є у звичайного Stelvio. Підтримуючі передні сидіння QF, майже ідеальне положення за кермом і величезні пелюсткові перемикачі, встановлені на колоні, гарантують, що водій ніколи не почуватиметься занадто далеко від іподрому.

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

Він також має багато бажаних стандартних функцій, таких як передні сидіння з електроприводом регулювання в 14 напрямках, навколишнє внутрішнє освітлення, підігрів керма та подушок передніх сидінь тощо. Stelvio має зручне заднє сидіння, але простір над головою та внутрішній відсік нічим не примітний. І все-таки нам вдалося помістити вісім ручних валіз за заднім рядом і ще 11 сумок зі складеними сидіннями.



Кожен QF містить 8,8-дюймовий сенсорний екран, який також працює за допомогою зручного поворотного регулятора на центральній консолі. Поряд зі стандартними Apple CarPlay і Android Auto стандартно входять вбудована навігація та бездротовий зарядний пристрій для телефону; точка доступу Wi-Fi необов’язкова. Інформаційно-розважальна система має чітку графіку, інтуїтивно зрозумілі меню та настроюваний макет. На жаль, деякі піктограми та інформацію важко побачити, а деякі навігаційні напрямки відображалися із затримкою. Аудіофіли оцінять стандартну аудіосистему Harman/Kardon Stelvio з 12 динаміками і потужністю 900 Вт.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *