З e-tron GT компанія Audi вийшла на ринок електромобілів Китаю з високою потужністю та швидкою зарядкою, що постійно зростає. « Прогресивний розкішний » автомобіль марки Volkswagen асоціюється з запасом ходу до 488 км завдяки акумулятору ємністю 93 кіловат-годин (кВт-год) , заряджання якого від 5 до 80% від 5 до 80% займає лише 22,5 хвилини завдяки технології 800 В – доки доступний сумісний вихід постійного струму.
5-дверний седан справді має настільки ж плавний, але потужний вигляд, хоча його класичний логотип із 4 кільцями притиснутий над протезною решіткою, що мало відволікає від передньої матриці датчиків, розташованої під нею .
Його приводять у дію подвійні електродвигуни загальною потужністю 305 кВт і крутним моментом 630 ньютон-метрів (Нм) , що орієнтовно забезпечує розгін 0-100 км/год всього за 4,1 секунди - навіть якщо це виділяє його серед ще більших преміальний RS e-tron GT із аналогічною затримкою 3,3 секунди.
Ця модель RS вже доступна на ринку за початковою ціною понад 200 000 доларів США (або 1 468 800 юанів), що робить e-tron GT майже розумним у порівнянні з ціною нової базової моделі лише 999 800 юанів (~ США). 140 000 доларів).
Знову ж таки, є Launch Edition новішого автомобіля, який виглядає більш ексклюзивним завдяки обмеженій кількості 20 одиниць, що також робить його дорожчим на 1 099 800 юанів (~154 000 доларів США).