Компанія Bugatti показала цей унікальний Chiron Super Sport напередодні тижня автомобілів у Монтереї, який називають «золотою ерою».
Золота ера — це свято найбільших хітів Bugatti, оскільки компанія згортає виробництво двигуна W-16 і переходить до електрифікованого майбутнього під керівництвом нової материнської компанії Rimac .
Намальовані від руки ескізи легендарних Bugatti покривають боки автомобіля; їх виготовлення зайняло більше 400 годин.

bugatti chiron-super sport golden era

Вже стало кліше називати елегантний суперкар «витвором мистецтва», але у випадку Bugatti Chiron Super Sport «Золота ера» ця назва особливо влучна. Цю вишукану машину було представлено напередодні її офіційного особистого дебюту на майбутньому тижні автомобілів у Monterey Car Week, прикрашеному красивими фресками на боках автомобіля, які відзначають спадщину Bugatti.



Унікальний витвір вийшов із підрозділу Bugatti Sur Mesure , який займається найбільш дивовижними та креативними проектами персоналізації, замовленими надзаможними клієнтами Bugatti. Цей проект розпочався, коли пристрасний колекціонер Bugatti звернувся до компанії з ідеєю вшанувати Bugatti та його двигун W-16, виробництво якого припиниться після того, як останній родстер Mistral 2024 року покине завод. Процес розробки Golden Era тривав два роки, і компанія описала його як «найскладніший проект на замовлення, який коли-небудь реалізовував Bugatti».




В якості бази Golden Era використовує Bugatti Chiron Super Sport, який оснащений 1578-сильною версією 8,0-літрового двигуна W-16 з чотирма турбонаддувами та спеціального кузова з вуглецевого волокна з довгим хвостом від Super Sport 300+, що розвиває швидкість до 300 миль/год. . У наших руках Super Sport розігнався до 60 миль/год за неймовірні 2,2 секунди , і йому знадобилося лише 14,8 секунди, щоб досягти позначки 200 миль/год.

bugatti chiron super sport golden era

Хоча W-16, який був візитною карткою Bugatti, з’явився лише в 2005 році з рекордсменом Veyron , замовник хотів, щоб у його шедеврі були представлені важливі автомобілі з усієї 100-річної історії бренду. Зображення з’являються на передніх крилах і дверях, коли фарба тьмяніє від металевого кольору Nocturne Black до світло-золотистого відтінку «Doré», унікального для цього автомобіля. З боку пасажира 26 намальованих від руки ескізів включають такі знакові автомобілі, як Type 41 Royale і Type 57 SC Atlantic. Є також зображення літаків, поїзда, штаб-квартири компанії в замку в Мольсхаймі та підписи Жана та Етторе Бугатті.




З боку водія зображено 19 ескізів, що детально описують історію Bugatti з моменту його відродження Романо Артіолі в 1987 році та подальшої покупки концерном Volkswagen у 1998 році. Тут ми бачимо приголомшливі гіперкари від EB110 до Veyron і Chiron, а також бічний профіль одного з них. -off La Voiture Noire і двигун W-16. Divo , Centodieci та Mistral обмеженого виробництва , а також трековий Bolide також з’являються.

Бугатті каже, що малюнки були зроблені за допомогою тих самих ручок, що використовуються для малювання дизайну на папері, і нанесені безпосередньо на кузов вручну. Копіткий процес зайняв понад 400 годин, і Bugatti описав процедуру ручного малювання на унікальному виготовленому на замовлення Chiron як "лякаючу".




Інтер’єр повторює зовнішній вигляд панелей кузова, з трьома легендарними Bugatti, прикрашеними на кожній шкіряній панелі дверей. На стороні водія зосереджено увагу на сучасних гіперкарах Bugatti — EB110, Veyron і Chiron, а на стороні пасажира — культові довоєнні автомобілі — Type 35, Type 57SC Atlantic і Type 41 Royale. Намальовані вручну зображення супроводжуються швами з написом «Золота ера» на підголівниках (така ж фраза з’являється на нижній стороні заднього крила) та значком «Один із одного» на центральній консолі. Пороги з боку водія позначають сучасну епоху Bugatti датами «1987–2023», тоді як на порогах з боку пасажира написано «1909–1956» як термін існування оригінальної компанії Bugatti.

Bugatti Chiron Super Sport уже коштує майже 4 мільйони доларів, і, хоча Bugatti не назвала деталі ціни на Golden Era, ми припускаємо, що його відданий власник заплатив значно більше за цей особливий Super Sport. Власник забере свій унікальний Chiron на тижні автомобілів у Монтереї, і хоча ми сподіваємося, що «Золота ера» повернеться в машину, це гіперкар, який буде так само вдома в музеї, як і на трасі.