Вирізняючись потужним поєднанням вишуканості, потужності та технологій, Escalade-V має стиль, натхненний продуктивністю, і безпомилкове звучання, які створюють захоплюючу зовнішність на вулиці. Завдяки цим відмітним атрибутам Escalade-V розширює модельний ряд V-серії, тепер у своєму четвертому поколінні, який пропонує більший рівень продуктивності, зберігаючи родовід оригінальної лінійки, представленої в 2004 році.

Cadillac Escalade Turck

«Клієнти та ентузіасти просили Escalade-V, і ми дуже раді представити цей високопродуктивний позашляховик на ринку в рік 120-річчя Cadillac», — сказав глобальний віце-президент Cadillac Рорі Харві. «Ми не легковажимо позначення серії V. Поява Escalade-V 2023 року є результатом ретельної програми розробки, яка дозволяє цій довгоочікуваній моделі відповідати критеріям і порогам можливостей, встановленим протягом майже двох десятиліть натхненного V- Виступу».




Серцем Cadillac Escalade-V є 6,2-літровий двигун V-8 з наддувом, потужністю 682 кінських сили (508 кіловат) і крутним моментом 653 фунт-фут (885 Нм). Стандартні елементи продуктивності включають 10-ступінчасту автоматичну коробку передач, відкалібровану для Escalade-V, постійну активну систему повного приводу та ексклюзивне калібрування апаратного та програмного забезпечення підвіски. Також доступна версія Escalade-V ESV.

Cadillac Escalade Turck red

Завдяки системі постійного активного повного приводу для покращення тяги разом із двигуном із наддувом Cadillac очікує, що Escalade-V зможе розганятися до 100 км/год менш ніж за 4,4 секунди, а чверть милі — 12,74 секунди. 110 миль/год на основі початкового тестування GM.




«Завдяки співвідношенню потужності до ваги є одним із найкращих у своєму класі та передовим технологіям водіння, щоб передавати цю потужність на тротуар, Escalade-V пропонує привабливе та енергійне водіння, як жоден інший повнорозмірний позашляховик класу люкс», — сказала Жаклін. Маккуейд, виконавчий головний інженер, повнорозмірні вантажівки. «Що важливіше, він відповідає суворим вимогам знаків Мондріана V-серії».

Cadillac Escalade Turck photo

Наддув Legacy та AWD зчеплення




За оцінками GM, потужність 682 кінські сили при 6000 об/хв і крутний момент 653 фунт-фут при 4400 об/хв двигун Escalade-V 6,2 л ручної роботи з наддувом і проміжним охолодженням базується на спадщині двигунів V-8 з наддувом, які пропонуються в Cadillac. Моделі серії V, це моделі CTS-V другого та третього поколінь, XLR-V і нещодавно CT5-V Blackwing.

Cadillac Escalade Turck blue

Двигун Cadillac Escalade-V схожий за архітектурою з двигуном V-8 з наддувом CT5-V Blackwing, але має більший нагнітач R2650 TVS об’ємом 2,65 л, який допомагає подолати вищі обмеження на впуску та вихлопі для повнорозмірного SUV. Він обертається зі швидкістю до 13 500 обертів на хвилину, створюючи приблизно 10 фунтів прискорення, і має перепускний клапан з електронним керуванням для оптимальної керованості. Унікальні чотирилопатеві ротори нагнітача розроблені для розширення діапазону потужності двигуна, завдяки чудовому крутному моменту на низьких обертах і потужній потужності на високих обертах.




Інша частина двигуна розроблена для підтримки високої потужності та більшого тиску в циліндрах, які виникають завдяки примусовій індукції, включаючи міцний колінчастий вал із кованої сталі, ковані сталеві шатуни та ковані алюмінієві поршні. Алюмінієві головки циліндрів міцніші та краще витримують тепло, ніж звичайні литі. Головки також мають легкі титанові впускні клапани.

Cadillac Escalade Turck black

10-ступінчаста автоматична коробка передач працює в парі з двигуном і має функцію калібрування для унікальних характеристик діапазону потужності його системи наддуву.

Трансмісія передає переданий крутний момент до вдосконаленої постійно активної системи повного приводу, яка розподіляє крутний момент між передніми та задніми колесами для оптимального зчеплення та контролю водія за будь-яких умов. Система змінює розподіл крутного моменту залежно від умов, але частина крутного моменту завжди спрямовується на передні колеса.

Унікальні калібрування підвіски та V-Mode




Разом із системою постійного активного повного приводу стандартна система Magnetic Ride Control 4.0, адаптивна підвіска Air Ride і ексклюзивне обладнання підвіски Escalade-V доповнюють чуйне водіння Escalade-V. Разом вони створюють основу для покращеного відчуття контролю водія без шкоди для ізольованого комфорту їзди, яким відомий Escalade.

Cadillac Escalade Turck black and white

У цьому новому позашляховику V-Series адаптивна підвіска Air Ride Adaptive Suspension має чотирикутні пневматичні пружини зі специфічними, жорсткими задніми пневматичними пружинами. Система з електронним керуванням також має унікальне апаратне налаштування амортизаторів і калібрування програмного забезпечення, які допомагають максимально використати незалежну підвіску чотирьох коліс Escalade-V. Електронний диференціал обмеженого тертя покращує керованість і допомагає максимізувати зчеплення.