Mercedes-Benz Metris мертвий у Сполучених Штатах після 2023 року, як і решта сегменту середньорозмірних фургонів. Оскільки вони все ще бажані на інших ринках, Mercedes представив нову серію вантажних і пасажирських фургонів V-класу. Різноманітний модельний ряд варіюється від стандартної версії до електричного EQV до фургона Marco Polo для подорожей по кемпінгу.

Mercedes-Benz V-Class

Оновлені V-класи

Оновлені фургони мають перероблені панелі приладів і останню версію інформаційно-розважальної системи Mercedes MBUX. Стандартні моделі V-класу, Marco Polo та EQV оснащені парою 12,3-дюймових дисплеїв і новою центральною консоллю з додатковим бездротовим зарядним пристроєм. Mercedes також збільшив розкішний циферблат на нових фургонах, додавши функцію дистанційного запуску, обігрів керма, затемнене заднє освітлення для нічної їзди та 64-кольорове навколишнє освітлення салону.




Кузов V-класу тепер також виглядає чіткіше. Деякі комплектації отримують світлодіодну світлодіодну смугу навколо решітки, яка тепер більша, ніж раніше. Передні та задні ліхтарі також переглянуті, і, залежно від комплектації, адаптивні світлодіодні фари є стандартними або опціональними. Разом із п’ятьма новими кольорами фарби є новий дизайн 17-, 18- та 19-дюймових коліс. Нашим улюбленим є моноблочні колісні диски на розкішному V-класі Exclusive, які також мають милий орнамент капота у вигляді зірочки.

У Mercedes кажуть, що оновлення V-класу є мостом до повністю електричного майбутнього. Зрештою, VAN.EA — нова платформа для електромобілів — запланована на 2026 рік і далі. Mercedes також очікує, що до кінця десятиліття його електричні фургони складатимуть понад 50 відсотків продажів як у приватних, так і в комерційних цілях.