Він може похвалитися ексклюзивними 35-дюймовими грязьовими шинами Goodyear з колесами Salta з можливістю фіксації бортів, міцнішими захисними пластинами та сталевими бамперами AEV.
Завдяки 4,5-дюймовому заводському підйому та додатковим гідравлічним відбійникам Multimatic Canyon AEV вищий і створений, щоб витримувати більше зловживань, ніж звичайний AT4X.

GMC Canyon AT4X

Саме тоді, коли деякі люди подумали, що GMC Canyon AT4X не може стати більш екстремальним, ось з’явилася нова версія AEV Edition 2024 року. З іншими орієнтованими на бездоріжжя пікапами середнього розміру, такими як нещодавно представлений Ford Ranger Raptor і Toyota Tacoma TRD Pro , які їздять на 33-дюймових шинах, GMC встановлює комплект 35-дюймових шин на Canyon. Це в поєднанні з іншим ексклюзивним апаратним забезпеченням робить AEV Edition найжорсткішим Canyon.

AEV виводить AT4X на новий рівень




Подібно до того, як версія Bison Chevy Colorado ZR2 2024 виводить цю вантажівку на новий рівень позашляхових можливостей, версія AEV робить те саме для Canyon AT4X. Для тих, хто ще не знає, звичайний AT4X може похвалитися 33-дюймовими грязьовими шинами, алюмінієвими захисними пластинами, електронним блокуванням передніх і задніх диференціалів, амортизаторами золотникових клапанів Multimatic DSSV, ширшою передньою і задньою колією та 3,0-дюймовими дюймовий підйом, який допомагає забезпечити дорожній просвіт 10,7 дюймів.

Увійдіть у видання AEV. Завдяки вищим шинам Goodyear Wrangler Territory Mud-Terrain — GMC округлює ці шини LT315/70R17 до 35 дюймів — і підйому на 4,5 дюйма, він на 1,5 дюйма вищий за звичайний AT4X. Це означає 12,2 дюйма дорожнього просвіту, а передній і задній сталеві бампери вантажівки, призначені для AEV, забезпечують кут наближення 38,2 градусів і кут з’їзду 26,0 градусів; його кут розриву становить 26,9 градусів. Для порівняння, кути заходу на посадку, розриву та відльоту звичайного AT4X становлять 36,9, 24,5 та 25 градусів відповідно.

GMC Canyon AT4X 2024

Одна велика відмінність між Colorado ZR2 Bison і Canyon AT4X AEV полягає в тому, що Chevy стандартно оснащений передніми та задніми гідравлічними амортизаторами Mutlimatic, які розроблені, щоб витримувати різкі удари високошвидкісного бездоріжжя або пом’якшувати приземлення після підйому в повітря. Хоча ці «Jounce Control Dampers» доступні на вантажівці GMC, вони коштують додатково, і компанія ще не розкрила, скільки.




Поряд із покращеними просвітами та легкодоступними точками відновлення, передній бампер має проріз для розміщення лебідки, а задній бампер має ковпачки на кожному куті, які можна зняти, щоб відкрити сталеві пластини для ковзання по камінню та іншим твердим перешкодам. Щоб краще захистити життєво важливі компоненти під Canyon, AEV Edition постачається з додатковими захисними пластинами, усі вони міцніші, ніж алюмінієві на звичайному AT4X. Виготовлені з гарячештампованої борної сталі, п’ять частин броні захищають радіатор AEV, рульовий механізм, трансмісію та роздавальну коробку, паливний бак і задній диференціал.

Canyon AT4X AEV Edition також поставляється з ексклюзивними 17-дюймовими колесами Salta з можливістю кріплення бортів, рейками для захисту панелей коромисла та повнорозмірним запасним колесом, встановленим у вантажній частині. Отвори передніх крил вантажівки також були збільшені, щоб запобігти натиранню більших шин, а розширювачі крил також ширші, оскільки передня і задня гусениці версії AEV, як очікується, будуть майже на дюйм ширші, ніж у звичайного AT4X.




Прибуття та ціна AT4X AEV

Під капотом AEV Edition має той самий двигун, що й усі AT4X. 2,7-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом видає 310 кінських сил і крутний момент 430 фунт-фут. Восьмиступінчаста автоматична коробка передач і повний привід також є стандартними. Обидві моделі Canyon мають ексклюзивний режим водіння Baja, але тепер він включає контроль запуску. Як і на Colorado ZR2 2024 року, доступ до нього здійснюється за допомогою поворотної ручки на центральній консолі. Після активації натисніть на педаль гальма, затисніть педаль газу та відпустіть гальмо для зльоту. GMC каже, що режим запуску також автоматично пристосовується до різних умов поверхні, тому система визначить, чи вантажівка знаходиться на землі, гравії чи піску.




Всередині топовий Canyon виглядає схожим на свого аналога AT4X, за винятком того, що він має килимки з брендом AEV і вишиті підголівники. Кожна модель також має цифрову панель приладів і 11,3-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи. Останній включає в себе бездротові Apple CarPlay і Android Auto, а також нове програмне забезпечення Ultifi, яке дозволяє оновлюватися по повітрю.

GMC повідомляє, що Canyon AT4X AEV Edition 2024 року можна буде замовити пізніше цього року. Також нічого не повідомляється про ціну, але ми очікуємо, що найекстремальніша позашляхова модель коштуватиме приблизно 70 000 доларів.