Автомобільні журналісти нарешті отримали можливість покататися на надзвичайно захоплюючому Aston Martin Valkyrie, і Кріс Харріс з Top Gear був одним з перших. Незважаючи на вражаючі здібності автомобіля, він не такий просто хороший, як можна було очікувати.

Навіть з мікрофоном, прикріпленим до його шолома, важко почути, як Гарріс говорить під хрипкий стукіт і вереск атмосферного двигуна V12 потужністю 1160 к.с. (865 кВт/1176 к.с.) у нещодавньому відео . Прикріплений безпосередньо до карбонової ванни, Valkyrie воліє перевантажувати свого водія своїм двигуном порівняно, скажімо, з Bugatti Chiron.

Aston Martin Valkyrie

На відміну від французького автомобіля, який, незважаючи на масивний двигун, смішну кількість циліндрів і непристойну ціну, все ще є розкішним автомобілем, призначеним насамперед для доріг загального користування, Харріс каже, що він не впевнений, чи зможе він впоратися з Valkyrie на вулиці . , хоча за законом має право там їздити. Дивно, але навіть на трасі Харріс здається трохи невпевненим щодо Valkyrie.

«Це трохи приголомшливо. Тут лише кількість вібрації та шуму. Таке відчуття, ніби двигун прикручений до моєї задниці, — ледь чутно пояснює він. «У нього така розумна гідравлічна система підвіски, вона так багато справляється з тим, що я роблю, що мені трохи не вистачає зв’язку. Відчуття маси також не здається таким легким, як я думав».




Що ще більш тривожно, його поява збігається з появою чогось ще більш швидкого. Aston Martin Valkyrie AMR Pro — це лише трекова версія автомобіля, яка була настільки ґрунтовно вдосконалена, що в ній лише двигун і фари спільні з дорожнім автомобілем.

Завдяки аеродинаміці на рівні гоночного автомобіля, простішій системі підвіски та меншій вазі, яку можна тягнути, це майже в усіх відношеннях швидший і приємніший автомобіль. У той час як для звичайної Valkyrie «вам потрібно пристосуватися до того, як вона хоче їздити по трасі», версія AMR Pro — це, просто кажучи, «водіння нірвани».




Незважаючи на це, Гарріс визнає, що вуличний Aston Martin Valkyrie є більш вражаючим автомобілем. Створений, щоб справді досягти чогось (на відміну від AMR Pro, який ніколи не змагатиметься), суперкар перевіряє межі того, що може зробити дорожній автомобіль.

«Я радий, що Валькірія існує», — каже Гарріс. «Але я розчарований усвідомленням того, що є автомобіль, який справді змінив історію, і чекає, щоб його розблокували з-під цієї надзвичайної роботи кузова».