Lucid's Air Dream більше не існує, але спогади нашої тестової команди про його потойбічну силу та радіус дії продовжують жити. Його силовий агрегат із подвійним двигуном видав неймовірні 1111 кінських сил у виконанні Performance, тоді як варіант, орієнтований на запас ходу, повернув цю потужність лише до 933 кінських сил, щоб бути сертифікованим вбивцею сечового міхура на відстані 520 миль. Вражає? Абсолютно. Але чи справді комусь потрібно стільки, особливо якщо врахувати вартість? У 2023 році найвища комплектація Grand Touring Performance потужністю 1050 к.с. коштує понад 180 000 доларів, тоді як спеціалізований Grand Touring із пробігом 516 миль коштує трохи південніше 140 тисяч доларів.

Lucid Air Touring 2023

Більшою проблемою є небажаний побічний ефект великої батареї — 112 кВт-год для Grand Touring, 118 кВт-год для варіанту Performance — необхідної для розблокування всієї цієї потужності та запасу ходу: вона займає зону для ніг ззаду, створюючи положення для сидіння з колінами. посилюється надзвичайно малим простором під передніми сидіннями. Місця для ніг, безсумнівно, достатньо, тому ззаду все ще просторо, але положення сидінь незвичне.

Touring, який на 10 кроках виглядає ідентично варіантам з вищою комплектацією, має одну важливу особливість, яка відбивається в технічних характеристиках: його підпільна батарея складається з 18 модулів замість 22. Це зменшує його ємність до 92,0 кВт-год, але втрата цих чотирьох модулів повертає простір для ніг на задніх сидіннях і забезпечує значно більше розкоші для пасажирів. Насправді Lucid зміг трохи згладити кут нижньої подушки Touring, тому що задньому сидінню більше не потрібно підтримувати ноги, які виступають вгору.




Менша ємність батареї зменшує потужність і радіус дії. У той час як Dream і GT мають обидва в надлишку, діапазон Touring все ще становить здорові 425 миль з рейтингом EPA з 19-дюймовими всесезонними шинами або 384 милі з безкоштовною 20-дюймовою літньою гумою нашого тестового автомобіля. Touring також пропонує 620 кінських сил і 885 фунт-фут. У місті ви не пропустите відсутніх коней, тому що це все ще жвавий силовий агрегат. Наприклад, розгін із 30 до 50 миль/год займає лише 1,8 секунди. Навіть якщо ви скинете його з конвеєра, як ми це робимо під час наших тестів на треку, різниця між 1111 і 620 кінськими силами становить мізерні 0,4 секунди до 60 миль на годину, а Touring показує вражаючі 3,0 секунди. У той час як Touring не може зрівнятися з 10,1-секундою Мрії, 142 миль/год, чверть милі, покупці, звичайно, не повинні почуватися недоотриманими на 11,0 секунд при 126 милях/год.




Менша батарея допомагає скинути 270 фунтів, і 5012-фунтовий Touring дійсно здається легшим на ногах у поворотах. Його бокове зчеплення на цілий крок краще при 0,93 g, тоді як зупинки при паніці на швидкості 70 миль/год всього на чотири фути довші при 167 футах. 20-дюймові літні шини Michelin Pilot Sport EV нашого Touring трохи більш гнучкі, ніж 21-дюймові Pirellis Dream, але в іншому динаміка обох автомобілів віддзеркалює одна одну. На відкритій дорозі Touring змушує зникати милі, оскільки це надзвичайно спокійний і потужний крейсер. Їзда легка та плавна, без натяку на плавання чи ковтання, а вищі бічні стінки його 20-дюймової гуми додають додаткового комфорту при катанні.




Відчуття «мертво попереду», яке ви отримуєте від рульового керування, досить виразне, і це вселяє достатню впевненість, що ми почуваємося більш комфортно, використовуючи налаштування адаптивного круїзу «керуй сам» на міжштатних трасах замість функції вирівнювання смуги руху Highway Assist, яка є частиною Опція DreamDrive Pro за 10 000 доларів США. Система моніторингу водія присутня, але Lucid поки що не використовує її, щоб дозволити водіння без рук у стилі Super Cruise, тому ви все одно отримуватимете звичайне попередження про те, щоб руки не трималися за кермо, якщо їх немає протягом 15 секунд.
Lucid Air Touring 2023 price
Хоча номінальний запас ходу Touring досить хороший, ми виявили, що фактична відстань більше залежить від швидкості, ніж ми очікували. Незважаючи на заявлений запас ходу в 384 милі, наш тестовий автомобіль проїхав лише 280 миль у нашому тесті на шосе зі швидкістю 75 миль/год. Пізніше автомобіль по суті збігся зі своїм розрахунковим запасом ходу на випадковій їзді, яка була важкою по шосе, але мала середню швидкість ближче до 63 миль на годину. Загалом, наш Touring склав у середньому 107 MPGe, що значно нижче його високого сумарного рейтингу EPA у 121 MPGe, але все ще є хорошим показником порівняно з іншими великими розкішними електромобілями.




Можливо, найбільш примітною новою функцією нашого тестового автомобіля Touring була зарядка, а не запас ходу. Як і в Tesla Supercharger, тут повністю реалізована функція «підключай і заряджай». Для роботи на станціях заправки Electrify America не було потрібно нічого іншого, окрім підключення, з ініціюванням заряджання та виставленням рахунків у фоновому режимі за допомогою попередньо налаштованого облікового запису, налаштованого на порталі власності Lucid. Ті з вас, хто турбувався про швидку зарядку на сайтах, що не належать Tesla, знають, що це кардинальна подія.




Під час нашого тесту діапазону 75 миль/год ми мали достатньо часу, щоб поміркувати над декількома особливостями приладів Lucid Air та його інтерфейсів керування, які досить приємні для ока з точки зору дизайну та матеріалів. Повідомляється, що відсутність Apple CarPlay і Android Auto буде виправлено за допомогою бездротового оновлення «незабаром», але до того часу ваш телефон прикріплений до лобового скла. Ручка покажчиків повороту досить коротка, тож при спробі ввімкнути покажчики повороту легко натиснути встановлену на торці кнопку склоочисника. Широка приладова панель і центральний планшет чудові, але багато екрану витрачається даремно. Великий логотип Air займає помітне місце праворуч від спідометра, а елементарний одометр пробігу – ліворуч.




З огляду на все це, Air Touring має більш прийнятну ціну в 109 050 доларів. Ця цифра включає звичайний алюмінієвий дах, що означає, що покупцям у Sun Belt не знадобиться скляний купол вартістю 4500 доларів. Наш тестер коштував 127 550 доларів США, включаючи скляний дах, аудіосистему преміум-класу за 4000 доларів США та опцію допомоги водієві DreamDrive Pro за 10 тисяч доларів, без якої ми могли б із задоволенням обійтися. З усіх варіантів Air, Touring вражає нас як найкраще місце, де ціна, продуктивність, запас ходу та комфорт для пасажирів перетинаються.