Універсал Mercedes-Benz E-класу All-Terrain наслідує приклад свого побратима седана в новому поколінні для 2024 модельного року.
Новий All-Terrain з’являється з безліччю нових технологій і дебютує з гібридним рядним шестициліндровим двигуном седана E450.
У новому поколінні збільшено простір для ніг пасажирів: для нового покоління All-Terrain став на 1,1 дюйма ширшим і на 0,9 дюйма довшим.

Mercedes-Benz E-Class All-Terrain

Незважаючи на те, що багато північноамериканських клієнтів відкидають саму ідею універсала, Mercedes-Benz повертає E-клас All-Terrain для нового покоління. E450 All-Terrain повертається у 2024 році слідом за седаном E-класу з технологічно витонченим дизайном і гібридною силовою установкою.

Технологічний інтер’єр Універсал Mercedes-Benz E




Так само, як і седан E-класу 2024 року, модель нового покоління універсала буде надзвичайно зосереджена на технологіях. Також, як і седан, універсал буде стандартно оснащений двома дисплеями, хоча високотехнологічний інтер’єр також може бути оснащений пасажирським суперекраном, який висувається перед пасажиром. Налаштування включає в себе 12,3-дюймову панель приладів з доступною тривимірною графікою, 14,4-дюймовий сенсорний екран і додатковий 12,3-дюймовий дисплей для пасажирів.

Mercedes-Benz E-Class All-Terrain interior

Правильно налаштований новий E-клас All-Terrain дозволить пасажиру транслювати відео та ігри навіть під час руху автомобіля. На центральному дисплеї є кілька сторонніх додатків, у тому числі TikTok і Angry Birds, а водій може використовувати інструменти для відеоконференцій, такі як Zoom, коли автомобіль припаркований.




Інша частина кабіни оздоблена розкішною шкірою та металевим розподільним приладом, а панель приладів охоплює розсіяне освітлення. Пакет опцій дозволяє навколишньому освітленню пульсувати в такт будь-якої музики, що грає на системі об’ємного звучання Burmester. Задні пасажири також виграють від нового покоління, оскільки 2024 All-Terrain на 1,1 дюйма ширший і на 0,9 дюйма довший за попереднє покоління.

Гібридний рядний шестициліндровий двигун

Оскільки All-Terrain пропонується лише в комплектації E450, гібридний чотирициліндровий варіант із седана E350 вийшов. Це залишає турбований 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун E450, який у седані принаймні залишається чудовим інструментом для місії E-класу.

Mercedes Benz E-Class All-Terrain

Завдяки додатковим 23 кінським силам і крутному моменту 148 фунт-фут від електродвигуна шестициліндровий двигун забезпечує плавне прискорення та залишається вражаюче тихим на швидкості. Загальна потужність зросла до 375 коней (збільшення на 13 к.с., ніж раніше) і 369 фунт-фут крутного моменту.

Пневмопідвіска в стандартній комплектації




Додаткова пневматична підвіска від седана є стандартною для універсалу. Це забезпечує більший кліренс і плавне регулювання амортизації для етапів стиснення та відскоку амортизаторів. Якщо автомобіль встановлений у комфортний режим, автомобіль автоматично опускається на 0,6 дюйма на швидкості понад 75 миль/год, щоб зменшити опір вітру та покращити економію палива.

Компанія Mercedes не розкрила інформацію про ціни на новий All-Terrain, але ми очікуємо, що нова модель буде починатися приблизно з 78 000 доларів, коли вона почне надходити в дилерські центри США в 2024 році.