GLC300 виріс на пару дюймів, і майже все пішло в багажник.

Як Mercedes-Benz C-класу , так і його спортивно-універсальний брат, GLC-клас. Компактний представницький седан Benz отримав комплексне оновлення до 2022 року, додавши 48-вольтову м’яку гібридну систему до трансмісії та оновивши зовнішній вигляд, кабіну та техніку в ній. Тепер настала черга GLC, і хоча GLC300 2023 року може не виглядати так сильно зовні, він трохи підріс і отримав помітно кращі аксесуари.

Mercedes-Benz GLC300 4Matic 2023

GLC300 2023 року добре приховує свої нещодавно збільшені розміри на фотографіях, але наживо він виглядає більшим. З незмінною колісною базою на 113,1 дюйма, а довжина збільшується на 2,4 дюйма до 185,7 дюйма, весь цей ріст йде прямо до звису — це спостереження добре знайоме нашим дзеркалам у ванній кімнаті. Місткість багажу зросла майже на три кубічні фути до 22. Оскільки колісна база не змінилася, не дивно, що простір для ніг спереду та ззаду змінився лише на 0,1 дюйма (передня частина коротша, задня довша) і не відчувається різниці в новій моделі.




Кілька інших розмірів було змінено, щоб збільшити аеродинамічне ковзання. Коефіцієнт лобового опору GLC300 тепер становить 0,29, що на дві десятих більше, ніж у попередньої моделі. Загальна висота зменшилася на десяту частину дюйма, передня колія зросла на 0,3 дюйма, а задня колія стала майже на цілий дюйм ширшою, ніж раніше. Вага трохи зросла до 4406 фунтів проти 4122 фунтів, які ми вимірювали в моделі 2020 року.

Незалежно від того, чи купується він із заднім або повним приводом (доплата на 2000 доларів), GLC300 тепер є 48-вольтовим м’яким гібридом. Інтегрований стартер-генератор підключається до 2,0-літрового рядного чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом, який видає ті самі 255 кінських сил, що й раніше, але крутний момент зростає на 22 фунт-фут до 295. Електродвигун може додати до 23 кінських сил і 148 фунт-фут, але не на піку. Ця рушійна сила передається на колеса за допомогою плавної дев’ятиступінчастої автоматичної коробки передач.




З майже 300 додатковими фунтами маси, що навантажуються, і лише 22 зайвими фунт-футами на крані, прискорення GLC300 2023 року страждає, але не дуже. GLC300 розганяється до 60 миль/год за 5,7 секунди, відстаючи від моделі 2020 року на 0,3 секунди . Подібна історія в кварталі: модель 2023 року перетинає межу за 14,4 секунди на швидкості 95 миль на годину, що є незначною різницею з 14,2 секунди моделі 2020 року на швидкості 96 миль на годину. Ці цифри залишаються кращими, ніж у останнього BMW X3 30i, який ми протестували, і вони майже рівні з Audi Q5 45 .

Mercedes-Benz GLC300 4Matic 2023 року

Частина цього походить від шин, які на моделі 2020 року мали 235/55R-19 Pirelli Scorpion Verde All Season Run Flats на всіх чотирьох кутах; наш екземпляр 2023 року має ширші колеса AMG зі змішаним розташуванням ($850) і катається на 20-дюймовій літній гумі Continental EcoContact 6 із розміром 255/45 спереду та неймовірних 285/40 ззаду. Ця контактна пляма Rubenesque, безсумнівно, допомагає пояснити наш покращений показник ковзаючої накладки 0,88 г, який перевершує 0,85 г у старого GLC — хоча це не так вражаюче, якщо взяти до уваги перехід від всесезонних шин до літніх.




Зміни Mercedes у формулі GLC 2023 підвищили економію на шосе, оцінену EPA, до 31 милі на галон, що на 3 милі на галон більше, ніж у попередньої моделі. Нова електрифікація GLC300 також покращує поведінку SUV на дорозі. Цей стоп-старт є одним із найплавніших на ринку, відновлюючи газовий двигун навіть з тремтінням. Під час уповільнення важко помітити, коли двигун вимикається для руху на низькій швидкості. Ця плавність поширюється на рульове керування — згубно тому, що воно позбавлене нецентральних накопичень і просто заціпеніло з усіх боків — і гальма, які легко модулювати для незмінно плавних зупинок.

Інші частини досвіду водіння Merc найкраще було б описати як «спортивне». Стандартні адаптивні амортизатори GLC зберігають плавність руху на дещо нерівних ділянках дорожнього полотна, а рухи кузова добре контролюються, але різкіші горби та нерівності передають хороший рух усередині. Якби ми замовляли наш власний GLC300, ми б дотримувалися стандартних 18-дюймових коліс із шинами з товщими боковинами, які мали б забезпечити кращу їзду марсіанськими дорогами Мічигану.




Заштовхніть GLC у кут, і, звичайно, він нахилиться більше, ніж C-клас, але він залишається добре відсортованим і є хорошим аргументом для того, щоб повернутися назад зі школи. Чотири удари звучать досить добре, коли ви також додаєте їм бобів. Це проклятий сором про те, що спрямовуючий, розглядаючий, наскільки добре відсортований решта цієї машини.

Якщо у вашій дорозі більше світлофорів, ніж поворотів, вам пощастило, адже тепер ви можете оцінити, наскільки кращим є салон GLC300. Форма центральної консолі, схожа на водоспад, залишилася, але іншу частину було оновлено, щоб відповідати стилю інших автомобілів Mercedes, і вона добре працює. Приладова панель нашого зразка GLC була покрита натуральним чорним деревом з алюмінієвими смугами (200 доларів). Кермо було оновлено за допомогою чіткішого дизайну, але шанувальники фізичних кнопок знайдуть усередині дуже мало кнопок, що час від часу викликає розчарування, оскільки ємнісні кнопки керування на спицях керма надто легко активувати випадково. Панорамний дах ($1500) також має більш тонку поперечну стійку, що ніхто не помітив би.

Mercedes-Benz GLC300 interior 4Matic 2023 року

Ви любите екрани? Що ж, GLC — це сучасний Mercedes, тож краще. Нактобу старої моделі з глибоким калібром було знищено на користь 12,3-дюймового дисплея з декількома макетами та можливістю відображення повної навігаційної карти. 11,9-дюймовий стандартний центральний сенсорний екран працює з останньою ітерацією інформаційно-розважального програмного забезпечення MBUX, яке є чуйним, досить простим у навігації та включає бездротове віддзеркалення смартфона. Центральний дисплей зніматиме (і відбиватиме) жирні відбитки пальців, як нікого не стосується, тож візьміть дошкільну інструкцію до серця та частіше мийте руки.




Хоча базова ціна GLC300 4Matic у 50 250 доларів відповідає сегменту, речі можуть швидко подорожчати. Ми припускаємо випробувану ціну в 65 950 доларів США. Частина цього пов’язана зі збільшенням ціни на найвищу комплектацію Pinnacle у 4450 доларів, але автономні варіанти теж недешеві. Агресивніший стиль AMG Line обійдеться вам у 3450 доларів США, хоча затемнена окантовка нічного пакету додає лише 200 доларів до прибутку. Пакет допомоги водієві містить усі звичайні активні та пасивні засоби допомоги водієві за додаткові 1950 доларів США. Навіть цей специфічний відтінок Cardinal Red Metallic коштує солідні 1750 доларів.

Незважаючи на деякий шок від наклейок, Mercedes-Benz GLC300 4Matic 2023 року є сильним суперником у сегменті початкових класів. Його салон суттєво вдосконалений у порівнянні з салоном попередника, а його нові гібридні компоненти додають трохи плавності в поїздках по місту. І все ж він може розв’язатися і трохи розважитися — навіть із зайвим мотлохом у багажнику.




Технічні характеристики 2023 Mercedes-Benz GLC300 4Matic

Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал

ЦІНА
Базова/Як перевірено: 50 250 $/65 950 $
Опції: пакет Pinnacle Trim (аудіосистема преміум-класу Burmester, камера кругового огляду, дверні пороги з підсвічуванням, навколишнє освітлення, навігація MB з доповненим відео, фари Digital Light, проекційний дисплей, ізоляційне скло), 4450 доларів США; Пакет AMG Line (стиль кузова AMG, педалі з шліфованого алюмінію, панель приладів і поясні лінії з обшивкою MB-Tex, спортивне рульове колесо, килимки AMG, оздоблення колісних арок у колір кузова, оновлені перфоровані передні гальмівні диски), 3450 доларів США; Пакет допомоги водієві (адаптивний круїз-контроль Distronic, активний помічник рульового керування, активний помічник у зміні смуги та утриманню, Pre-Safe Plus, помічник у сліпих зонах, помічник активного гальмування з функціями екстреної зупинки та перехресного руху, помічник у обмеженні швидкості), 1950 доларів США; фарба Cardinal Red Metallic, $1750; Панорамний люк, 1500 $; 20-дюймові диски AMG з чорними вставками, 850 доларів; вентильовані передні сидіння, $450; Супутникове радіо SiriusXM із шестимісячним пробним періодом, 350 доларів США; Розширений пакет USB, 300 доларів США; підігрів керма, 250 доларів; Нічний пакет (чорні глянцеві зовнішні акценти), 200 доларів США; оздоблення чорного дерева з натуральним зерном з алюмінієвими вставками, 200 дол




ДВИГУН
16-клапанний двигун DOHC із проміжним охолодженням, 16-клапанний рядний 4, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє вприскування палива.
Об’єм: 122 дюймів 3 , 1991 см 3
Потужність: 255 к.с. при 6100 об./хв.
Крутний момент: 295 фунт-фут при 1800 об./хв.

ТРАНСМІСІЯ
9-ступінчаста автоматична

ШАСІ
Підвіска, передня/задня: багатоважільна/багатоважільна
гальма, передня/задня: 14,6-дюймові вентильовані диски з хрестоподібним отвором/12,6-дюймові вентильовані диски
Шини: Continental EcoContact 6
F: 255/45R-20 105W MO
R: 285/40R -20 108 Вт МО