Новітнє спеціальне видання Porsche 911 є найлегшим у поточному поколінні 992.
2024 911 S/T — це обмежене видання, яке використовує двигун потужністю 518 к.с. від GT3 RS , кузов GT3 Touring і механічну коробку передач.
З нагоди святкування 60-річчя 911 випуск обмеженої серії буде обмежено 1963 автомобілями. Ціна стартує від 291 650 доларів.

Porsche знову намагається довести світові, що може зробити кожну нову модель 911 унікальною та єдиною у своєму призначенні. І напевно є багато моделей 911. Тепер бренд відмовився від своєї останньої спеціальної версії 911 S/T.

Porsche 911 GT3 Touring

І цього разу зміни є доволі особливими. Porsche націлений на поєднання сирої динаміки на трасі 911 GT3 RS і все ще вражаючої, хоча й більш зручної природи GT3 Touring. Єдиний елемент GT3 RS, про який ми знаємо напевно, переходить до S/T, — це кількість кінських сил, яка досягає 518 поні з 4,0-літрової шестициліндрової двигуна. Оскільки S/T призначений для проїздів, а не для атак на час, кузов автомобіля походить від більш приземленого GT3 Touring.




За словами Porsche, інженери, які працювали над автомобілем, розробили нове зчеплення виключно для S/T. У поєднанні з одномасовим маховиком нове зчеплення зменшує вагу обертової маси в автомобілі приблизно на 23 фунти. За словами Porsche, у поєднанні зі зменшеною вагою та скороченим передавальним числом (порівняно зі стандартним GT3) час відгуку помітно покращився. За даними Porsche, 911 S/T розганяється до 60 миль/год за 3,5 секунди і може досягти максимальної швидкості на трасі 286 миль/год. Повільніше, ніж оснащений PDK GT3, звичайно, але все одно досить швидкий.

Porsche 911 GT3 Touring (6)

Інженери не просто зменшили вагу від зчеплення. Капот, дах, передні крила та двері виготовлені з пластику, армованого вуглецевим волокном (CFRP), як і стабілізатор поперечної стійкості задньої осі та зсувна панель (елемент жорсткості на задній осі). Автомобіль також стандартно оснащується магнієвими колесами. Вибір кованих магнієвих дисків на 718 Cayman GT4 RS 2023 року додає до вашого рахунку 15 640 доларів США. Porsche також оснащує ювілейну модель системою Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), літій-іонним стартерним акумулятором і легким склом у стандартній комплектації. Поєднайте це з економією силового агрегату, і S/T важить 3056 фунтів, що робить його на 70 фунтів легшим за GT3 Touring, обладнаний механічною коробкою передач.




Це може бути очевидним із помітної відсутності заднього антикрила, прикріпленого до автомобіля, але Porsche розробив аероелементи S/T, щоб бути більш вдома на бездоріжжі, ніж на гоночному треку. Розсувний задній спойлер оснащений клапаном Герні. Ковшоподібні сидіння з вуглепластику є стандартною ціною, але опція Sports Seat Plus із регулюванням у чотирьох напрямках доступна без додаткової плати. Шини розміром 255/35ZR-20 обтягують 20-дюймові передні колеса, а шини розміром 315/30ZR-21 встановлені на задніх колесах.




Що стосується стилю для спеціальної версії, додатковий пакет Heritage Design, а також зовнішня фарба Shore Blue Metallic і колір дисків Ceramica є ексклюзивними для S/T. Внутрішня частина сидінь оздоблена тканиною кольору Classic Cognac з чорною смугою. Логотип Porsche і позначення моделі 911 S/T на задній частині автомобіля виконані в золотому кольорі.

З нагоди святкування 60-річчя 911 випуск видання буде обмежено 1963 автомобілями. Ціна стартує від 291 650 доларів США, а поставки в США почнуться навесні 2024 року.