Для тих, хто шукає повернення спортивного купе Mitsubishi Eclipse , це не те. Eclipse Cross 2023 року робить усе можливе, щоб спрямувати свого тезку, зі сміливим стилем і розкішною задньою частиною, але всередині це не що інше, як звичайний компактний позашляховик. 1,5-літровий двигун з турбонаддувом видає 152 кінські сили і є єдиним вибором двигуна.

red Mitsubishi Eclipse Cross 2023 interior

Повний привід і безступінчаста автоматична коробка передач (CVT) є стандартними, а прискорення досить слабке. Управління теж не дуже спортивне, але Eclipse Cross пропонує зібрану їзду, а салон залишається тихим під час руху. Інтер’єр Eclipse Cross має більшість очікуваних сучасних зручностей, а також просторий вантажний відсік, але він поступається таким конкурентам, як Mazda CX-5 , Hyundai Tucson ., а також Volkswagen Tiguan з точки зору загальної витонченості.




Починаючи з цього року, Eclipse Cross стандартно поставляється з повним приводом для всієї лінійки. Mitsubishi також додала новий дизайн 18-дюймових коліс і стандартні світлодіодні фари та протитуманні фари. Верхнє оздоблення SEL тепер має нижню частину в колір кузова, а моделі SE отримують сріблясті прикраси на передньому бампері.




Модель SE представляє найкращий баланс вартості та характеристик. Він додає багато додаткових функцій порівняно з моделлю LE, які виправдовують її трохи вищу ціну, включаючи дистанційний доступ без ключа з кнопковим запуском, функції допомоги водієві та двозонний автоматичний клімат-контроль.

Mitsubishi Eclipse Cross 2023 photo

Чотирициліндровий двигун Eclipse Cross з турбонаддувом ні в кого не запалить серце. Останній, який ми тестували, на нашому тестовому треку розганявся до 60 миль/год за 8,6 секунди. У поєднанні з безступінчастою автоматичною коробкою передач (CVT) двигун плавно подає потужність. Агресивне застосування дросельної заслінки створює менше шуму двигуна, ніж очікувалося, а рух по шосе тихий і нічим не примітний — саме те, чого ми хочемо від кросоверів цього класу. Підвіска Eclipse Cross чітко налаштована на комфорт; проходження поворотів на швидкості призводить до помірного крену тіла.




Ця м’якість окупається його якістю їзди, оскільки шасі залишається стриманим під час руху по розбитому тротуару та залізничних переїздах. Однак невеликі тріщини на дорозі передають вібрацію через кермо та сидіння, що є конкурентом кросоверів, таких як Ford Escape і Kia Sportage, розгладити більш ретельно. Рульове керування точне та легке — добре для маневреності на парковці, але не надто приємно для витівок на проїзді.




Результати економії палива абсолютно нічим не примітні. EPA стверджує, що Eclipse Cross має працювати в місті краще, ніж багато хто з його конкурентів, тому враховуйте свої звички водіння під час порівняння. Базова модель ES є найекономнішою з оцінками EPA 26 миль на галон у місті, 29 миль на галон на шосе та 27 миль на галон разом. Наш повнопривідний тестовий автомобіль Eclipse Cross SEL показав 26 миль на галлон під час нашого тесту на економію палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год.




Інтер’єр Eclipse Cross приблизно такий, як ви очікуєте за його привабливу ціну. Немає надто дешевих матеріалів, але деякі конкуренти, такі як Mazda CX-5, пропонують шикарні салони, якщо ви готові заплатити трохи більше. Сидіння обтягнуті стильною, міцною тканиною, і хоча амортизація була більш ніж достатньою, відсутність регулювання попереку призвела до того, що наші спини бажали більше підтримки після кількох годин за кермом.

Mitsubishi Eclipse Cross interior

У Eclipse Cross достатньо вантажного простору для невеликої родини, але місця для зберігання стає мало, якщо на борту більше трьох пасажирів. Ми розмістили шість ручних валіз за задніми сидіннями та 17 загалом зі складеними сидіннями. Задні сидіння легко складаються, хоча людям із коротким тулубом може бути важко дістатися до важелів розблокування з вантажного відділення. Коляска легко поміщається у багажному відділенні з піднятими всіма сидіннями.




Усі моделі Eclipse Cross стандартно оснащені інформаційно-розважальною системою з сенсорним екраном. Базові моделі ES мають 7,0-дюймовий дисплей, а моделі LE, SE та SEL мають більший 8,0-дюймовий екран. Apple CarPlay, Android Auto та вбудована навігація доступні лише з 8,0-дюймовим дисплеєм.