Подібно до свого далекого родича, гібридного хетчбека Prius , RAV4 Hybrid 2023 року та гібридний RAV4 Prime з підзарядкою від електромережі прагнуть забезпечити вражаючу паливну ефективність у сегменті компактних SUV. І їм це вдається. Але їхні електрифіковані силові агрегати мають також інші переваги, зокрема кращу продуктивність. По-перше, обидва швидші за негібридний RAV4, особливо модель Prime, яка, на диво, здатна випередити чотирициліндровий спортивний автомобіль Supra.до 60 миль/год.

Toyota RAV4 Hybrid

Шкода, що керованість RAV4 Hybrid не є гострою, як у спортивного автомобіля, навпаки, насправді, оскільки його невимушені манери на дорозі навряд чи задовольнять водіїв, які цінують атлетизм у своїй щоденній їзді. Для тих, хто хоче трохи більше залучитися до досвіду водіння — пам’ятайте, ми говоримо тут про масові позашляховики, а не про спортивні седани — є Honda CR-V , Hyundai Tucson і Kia Sportage . Усі вони також пропонують гібридні моделі. Тим не менш, RAV4 Hybrid — це гарний, практичний і зручний невеликий кросовер, який економить на бензині, чого більш ніж достатньо для того, щоб американець, який любить позашляховики, відчував себе добре.



Нове видання Woodland Edition RAV4 Hybrid приєднується до лінійки на 2023 рік. Разом із всюдихідними шинами, Woodland Edition оснащено комплектом підвіски TRD, колесами бронзового кольору, багажником на даху, бризковиками, чорним зовнішнім значком. , а також спеціальний набір всесезонних килимків із логотипом Woodland Edition. Зовнішні кольори обмежені чорним, синім і білим. Усі моделі тепер оснащені інформаційно-розважальним інтерфейсом наступного покоління Toyota — бажаним оновленням у порівнянні з попереднім — який включає стандартні бездротові Apple CarPlay і Android Auto, а також можливість оновлення по повітрю.




Якщо ви можете претендувати на податкову пільгу на електромобіль у розмірі 7500 доларів США , RAV4 Prime — це безглуздий крок, оскільки державні фінансові стимули суттєво знижують його ціну — і ви отримуєте RAV4 із більшою потужністю та значним запасом ходу лише на електриці. З двох моделей Prime XSE має більше стандартних функцій, включаючи 19-дюймові колеса, люк у даху та інформаційно-розважальну систему з більшим 10,5-дюймовим дисплеєм. Якщо ви не маєте права на податковий кредит, ми рекомендуємо XLE Hybrid, який пропонує більше стандартного обладнання, ніж базовий LE, не страждаючи від значного зростання ціни. Покупці XLE будуть насолоджуватися такими зручностями, як пасивний безключовий доступ, сидіння водія з електроприводом регулювання, світлодіодні проекторні фари з автоматичним дальнім світлом, зовнішні дзеркала з підігрівом, моніторинг сліпих зон і передні протитуманні фари.
Toyota RAV4 Hybrid 2023
RAV4 Hybrid оснащений 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном, якому допомагають два електродвигуни для сумарної потужності 219 кінських сил. Повний привід є стандартним — один із електродвигунів приводить в дію задні колеса, а другий двигун і бензиновий двигун — передні, як і безступінчаста автоматична коробка передач (CVT). RAV4 Hybrid не тільки ефективніший за неелектрифіковану модель, але й швидший. У наших руках він розігнався до 60 миль на годину за 7,4 секунди, тоді як моделі, що працює лише на газу, було потрібно 8,0 секунддля виконання того ж завдання. Водії також відчують це бадьорість, особливо в місті, де вражаюча миттєва подача потужності електродвигуна дає йому додатковий поштовх під час зльоту з зупинки. Якщо ви бажаєте ще більшої продуктивності, модель Prime з радістю вам підійде. Під час нашого тестування RAV4 Prime розганявся до 60 миль/год лише за 5,6 секунди . Подібно до стандартного RAV4, гібридна модель і модель Prime є грамотною, а їзда комфортною, але не чекайте героїв у поворотах.




Гібридний RAV4 Prime зберігає свої електрони в акумуляторній батареї ємністю 18,1 кВт/год, а EPA оцінює його запас ходу лише на електриці в 42 милі. У нашому тестуванні нам вдалося проїхати 32 милі лише на електриці, але це було по шосе; ми очікували б більшого запасу ходу в місті. Бортовий зарядний пристрій на 3,3 кВт-год є стандартним, а зарядний пристрій на 6,6 кВт-год є додатковим для Prime XSE; це зменшує час заряджання лише до 2,5 годин від розетки 240 вольт. Якщо доступна лише розетка на 120 вольт, очікуйте, що час заряджання становитиме близько 12 годин.




Салон RAV4 Hybrid добре сконструйований і гарно обладнаний, але практичність надається пріоритетом над стилем. З безліччю ящиків і ящиків на вибір у вас буде достатньо місця для зберігання невеликого вантажу, а всі кнопки та елементи керування легко знайти та керувати ними. Toyota додає багато переваг на базовому рівні, наприклад, двозонний автоматичний клімат-контроль, поворотне та телескопічне кермо та регульовану по висоті фальшпідлогу у вантажному відділенні.




Піднімаючись по сходах рівня комплектації, ви отримуєте розкішні функції, такі як підігрів передніх і задніх сидінь, навколишнє внутрішнє освітлення та оновлену оббивку зі штучної шкіри, яку Toyota називає SofTex. RAV4 Hybrid пропонує такий самий вантажний і пасажирський простір, як і звичайний RAV4, і під час нашого тестування нам вдалося розмістити 10 ручних валіз за другим рядом і 22 із складеним заднім сидінням.




Моделі LE і XLE оснащені 8,0-дюймовим інформаційно-розважальним дисплеєм, що виростає з панелі приладів, а моделі XSE, Limited і Prime XSE мають 10,5-дюймовий екран. Бездротова інтеграція Apple CarPlay і Android Auto, а також вбудована точка доступу Wi-Fi є стандартними. Більшість моделей також оснащено 7,0-дюймовим дисплеєм з цифровим датчиком, але більший 12,3-дюймовий поставляється в комплектаціях Limited і Prime XSE і є опціональним для XLE Premium. Є навігація та стереосистема JBL на 11 динаміків. В іншому випадку ви отримаєте систему з шістьма динаміками.