Норвезьке автомобільне видання Motor протестувало 32 електромобілі, щоб отримати більш реалістичний погляд на те, який запас ходу вони отримують під час їзди по шосе. Результати тесту були дещо невтішними, враховуючи, що менше половини упаковки вдалося відповідати або перевищувати свої оцінки WLTP. Хоча далека від наукових перевірок, методологія передбачала проїзд по одному маршруту за гарної погоди та приблизно з однаковою швидкістю.

tesla_model_3

У верхній частині з точки зору необроблених цифр пробігу була Tesla Model S Long Range AWD, демонстративно зупинившись після 672 км (~417 миль). Незважаючи на те, що ця цифра вражає, і Model S Long Range AWD перевершила свою оцінку запасу ходу на 6%, XPeng G9 AWD вдалося перевершити свою оцінку WLTP на 13%.




XPeng G9 пройшов зіркові 587,8 ​​км (~364,8 милі) у порівнянні з дальністю WLTP 520 км (323 милі). Передньопривідний Nissan Ariya також продемонстрував хороші результати, перевищивши оцінку запасу ходу в 533 км (~331 милю) на 9%, зупинившись на 580,8 км (~361 милю).

Повнопривідний Mercedes-Benz EQS SUV 580 був єдиним транспортним засобом, який точно досяг оцінок WLTP, вичерпавшись на 577 км (358,6 милях), тоді як Kia EV6 GT AWD отримав незначні результати на 0,1% вище, ніж WLTP, досягнувши 0% через 424 км (~264 милі).




Найгіршими показниками в лоті були передньопривідні Toyota bZ4x і Subaru Solterra AWD, набравши на 13,7% і 13,3% менше результатів, ніж їхні оцінки WLTP у 503 км і 416 км відповідно. Solterra також отримав найгірший загальний запас ходу, зупинившись лише через 360 км (~224 милі).