Топова версія чотиридверного купе оснащена нещодавно розробленим бітурбованим двигуном AMG V8 з максимальною потужністю до 557 к.с. і 800 Нм крутного моменту, а також AMG SPEEDSHIFT MCT 7- швидкість спортивної трансмісії. Крім того, споживання палива транспортним засобом становить 28,5 миль на галлон, що на 32 відсотки більше порівняно з попередньою моделлю (усі цифри попередні).
Поєднання спортивної підвіски AMG RIDE CONTROL із системою амортизації з електронним керуванням і новою передньою віссю, нещодавно розробленим електромеханічним рульовим керуванням із спортивними параметрами AMG, а також додатковою керамічною високоефективною композитною гальмівною системою AMG є синонімом максимальної динаміки водіння. Візуально Mercedes-Benz CLS63 AMG вражає своєю спортивною зовнішністю та виразним зовнішнім і внутрішнім дизайном. Стандартна специфікація моделі також включає інноваційні світлодіодні фари High Performance.
«Новий CLS63 AMG продовжує історію успіху попередніх моделей, CLS55 AMG і CLS63 AMG , які захоплювали наших клієнтів у всьому світі з 2004 року», - сказав Ола Келленіус, керівник Mercedes-AMG GmbH. «CLS63 AMG — це унікальний високопродуктивний автомобіль, який встановлює нові стандарти дизайну, продуктивності та ефективності».
Подібно до S63 AMG і CL63 AMG , водії Mercedes-Benz CLS63 AMG отримають переваги від восьмициліндрового двигуна, який всередині позначається як M 157: новий 5,5-літровий бітурбований двигун AMG V8 може похвалитися поєднанням інноваційних високотехнологічних компонентів. які, окрім прямого впорскування бензину з п’єзоінжекторами, також включають повністю алюмінієвий картер, чотириклапанну технологію з регулюванням розподільного вала, проміжне охолодження повітря/вода, керування генератором і систему стоп/старт.
З робочим об’ємом 5461 куб.см восьмициліндровий двигун розвиває максимальну потужність 525 к.с. і крутний момент 700 Нм. У поєднанні з пакетом AMG Performance ці цифри збільшуються до 557 к.с. і 800 Нм. Обидва варіанти Mercedes-Benz CLS63 AMG досягають виняткової продуктивності: прискорення від! Розгін до 62 миль/год займає 4,4 і 4,3 секунди відповідно, а максимальна швидкість становить 155 миль/год (обмежена електронікою).
Головною відмінністю між обома силовими агрегатами є збільшення максимального тиску наддувочного повітря з 1,0 до 1,3 бар. Крім того, CLS63 AMG з пакетом AMG Performance має спеціальний високоякісний кожух двигуна з вуглецевого волокна.
Квантовий стрибок: споживання палива зменшено на 32 відсотки
Незважаючи на значне підвищення продуктивності порівняно з попередньою моделлю, яка мала 6,3-літровий атмосферний двигун AMG V8 потужністю 514 к.с. і крутним моментом 630 Нм, новий Mercedes-Benz CLS63 AMG приблизно на 32 відсотки економніший, що означає квантовий стрибок вперед.
Витрата палива за NEDC становить 28,5 миль на галлон, що відповідає викиду CO2 232 г/км. Завдяки цим цифрам нове купе V8 від AMG не тільки підриває всіх своїх прямих конкурентів у сегменті невеликих, але вишуканих чотиридверних високопродуктивних купе, але також є більш економним, ніж автомобілі зі значно меншою потужністю. Обидва варіанти продуктивності мають ідентичні показники споживання палива та CO2.
Ексклюзив: 7-ступінчаста спортивна коробка передач AMG SPEEDSHIFT MCT
Значний внесок у досягнення неперевершених показників споживання зробила 7-ступінчаста спортивна трансмісія AMG SPEEDSHIFT MCT, компонент, який використовується виключно в Mercedes-AMG. На відміну від звичайної автоматичної трансмісії, у трансмісії MCT немає гідротрансформатора; натомість він використовує компактну муфту мокрого запуску.
У стандартну комплектацію також входить функція «стоп/старт»: вона постійно активна в режимі контрольованої ефективності трансмісії («C») і вимикає восьмициліндровий двигун, коли автомобіль зупиняється. У той же час режим «C» також означає «м'яку» реакцію акселератора зі зручним і раннім перемиканням передач; рушання зазвичай відбувається на другій передачі. Зелений символ «ECO» на панелі приладів AMG показує водієві, що функція стоп/старт активна.
Двигун і трансмісія стають набагато маневренішими в режимах "S" (Sport), "S+" (Sport plus) і "M" (ручний); крім того, функція стоп/старт вимкнена. У режимах «S» і «M» система керування двигуном частково пригнічує циліндри: переривання запалювання та вприскування під повним навантаженням призводить до ще більш швидкого перемикання передач, ніж раніше.
Дуже емоційний вокал є привабливим побічним ефектом цього блискавичного процесу. Функція автоматичного подвійного розмикання зчеплення та функція RACE START також включені в стандартну комплектацію.
Автономно розроблена спортивна підвіска AMG RIDE CONTROL
Підвіска, рульове управління та гальмівна система нового CLS63 AMG ідеально доповнюють високотехнологічну систему приводу. Спортивна підвіска AMG RIDE CONTROL зі сталевими стійками підвіски на передній осі та стійками пневматичної підвіски на задній осі, а також автоматичним контролем рівня, додатково покращується електронно керованою системою амортизації; він автоматично регулює характеристики амортизації залежно від умов водіння та зменшує кут крену кузова.
Результат: блискавичне налаштування між оптимальним комфортом водіння та максимально можливою маневреністю. Водій може перемикатися між трьома режимами підвіски «Комфорт», «Спорт» і «Спорт плюс» одним натисканням кнопки.
Автономно розроблена передня вісь із шириною колії на 24 мм ідеально підходить для нещодавно розробленого електромеханічного рульового управління спортивними параметрами AMG.
Він не лише має змінну потужність, яка адаптується відповідно до режиму підвіски, але також сприяє зменшенню споживання палива, оскільки система допомоги кермовому керму споживає потужність лише тоді, коли автомобіль фактично керується. 3-ступінчаста ESP® також має індивідуальні параметри налаштування, що забезпечує безперечну перевагу, коли справа доходить до поєднання задоволення від водіння з абсолютною безпекою.
Високоефективна керамічна композитна гальмівна система AMG доступна як опція
Ідеальне уповільнення навіть під час надзвичайно швидкої їзди забезпечується високоефективною гальмівною системою AMG із 360-міліметровими перфорованими гальмівними дисками з внутрішньою вентиляцією по всьому колу. На передній осі використовується особливо міцна, перевірена в автоспорті композитна технологія.
Додаткова керамічна високоефективна композитна гальмівна система AMG із ще більшими гальмівними дисками гарантує ще вищий рівень ефективності гальмування, а також меншу непідресорену масу. Між тим, хороший контакт із дорогою забезпечується завдяки пофарбованим у титановий сірий колір легкосплавним дискам AMG із високим блиском, що мають новий дизайн із трьома спицями та оснащені шинами 255/35 R 19 спереду та 285/30 R. 19 шини ззаду.