9 березня китайський регулятор показав зроблену в Китаї модель Y без усіх ультразвукових датчиків (USS). EV буде покладатися лише на камери та Tesla Vision. Поточні моделі Tesla Model 3 і Model Y мають 12 ультразвукових датчиків на передньому та задньому бамперах, головним чином для паркування та виявлення об’єктів з близької відстані. Однак через дефіцит чіпів і зниження ціни Tesla почала планувати відмовитися від USS минулого року.
У жовтні 2022 року американський автовиробник оголосив, що його майбутні автомобілі Model 3 і Model Y більше не будуть оснащені USS. Крім того, Tesla планує видалити ультразвукові датчики на Model S і Model X пізніше в 2023 році. «Ми можемо досягти повного автономного керування за допомогою камери», — сказав генеральний директор Ілон Маск.
Незважаючи на економічні переваги використання системи камер для автономного водіння, скасування ультразвукового радара призведе до тимчасової недоступності кількох функцій, таких як:
Park Assist: попереджає вас про навколишні предмети, коли автомобіль рухається <8 км/год.
Autopark: автоматично маневрує на паралельні або перпендикулярні паркувальні місця.
Виклик: вручну рухайте свій автомобіль вперед або назад за допомогою програми Tesla.
Smart Summon: навігація вашого транспортного засобу до вашого або вибраного вами місця за допомогою програми Tesla.
Тим не менш, як тільки ці функції відповідатимуть стандартам продуктивності, їх буде відновлено за допомогою серії оновлень по повітрю (OTA), додає Tesla.
Ультразвукові датчики невеликі та дешеві та надсилають нечутні звукові хвилі для виявлення значущих об’єктів на відстані до кількох метрів. Орієнтовна вартість ультразвукових датчиків на Model Y становить близько 114 доларів.