На початку цього року Stellantis випустила Fiat 600e, демонструючи прихильність до компактних, доступних електромобілів, які зосереджуються на практичності, а не на яскравих функціях і продуктивності. Нещодавно анонсований Citroën ë-C3 , представлений як комфортабельний, компактний міський автомобіль, є продовженням тієї самої теми практичності.

Citroën ë-C3

ë-C3, який, здається, відрізняється від того, що вже продається в Індії, повинен забезпечувати скромний запас ходу в 199 миль від одного переднього електродвигуна потужністю 83 кВт (113 к.с.) і акумулятора LFP ємністю 44 кВт-год. Невелика ємність батареї в поєднанні зі швидкою зарядкою постійного струму 100 кВт дозволяє ë-C3 заряджатися на 20-80% всього за 26 хвилин.




З випуском ë-C3 Citroën також відкриває нову мову дизайну та овальний логотип. EV вищий і більший, ніж попередні моделі Citroën, і має дещо яскравіші візуальні ефекти на передній частині автомобіля. Здається, милі Citroën минулих років минули.

Інтер’єр ë-C3 практичний — зі здоровим поєднанням фізичних кнопок і сенсорних дисплеїв — і просторий, якщо не особливо розкішний, з великою кількістю пластику, який видно. Для європейського ринку Citroën запускає ë-C3 лише у двох комплектаціях — You та Max — щоб оптимізувати виробництво. Комплектація Max матиме культовий двоколірний дах Citroën, а ë-C3 You коштуватиме від 23 300 євро. Європейські дилери Citroën отримають запаси ë-C3 у другому кварталі 2024 року.




Незрозуміло, чи Citroën випустить ë-C3 у США пізніше, але порівняно низький запас ходу та компактні пропорції роблять це малоймовірним.