На Землі Північна і Південна півкулі синхронізуються і відчувають приблизно однакову кількість денного світла і темряви двічі на рік. Це один вид рівнодення. Однак новий Chevrolet Equinox з’являється набагато рідше. Після шести років на ринку та понад 1,6 мільйона продажів поточний Equinox демонструє свій вік. Його автоматична трансмісія пропонує лише шість передач вперед. Його лідируючі в сегменті силові агрегати — 252-сильний чотирициліндровий двигун із турбонаддувом у поєднанні з дев’ятиступінчастою коробкою передач, а також турбодизель із потужністю 43 милі на галлон — були зняті з виробництва перед пандемією .

Chevrolet Equinox 2023

COVID затримав оновлення Equinox більш ніж на рік, і коли він нарешті відбувся, тріо яскравих електромобілів і Corvette Z06залишив злегка оновлений Equinox схожим на заповнювач, пережиток 2010-х років, який провисав досить довго, щоб стати свідком появи його яскравого електричного наступника. Тим не менш, навіть у стані зневаги, цей компактний позашляховик все ще є другим за популярністю Chevy, поступаючись лише Silverado .

У дилера Chevy Equinox представляє себе як легкий вибір. Його розміри між мізерним Trax і Traverse для високого хлопчика . Blazer виглядає привабливіше, але пропонує приблизно таку саму внутрішню кімнату, але коштує на 10 тисяч дорожче. Trailblazer дуже компактний, а його верхня частина дорожчає . Однак Equinox виглядає як чесна угода з базовою ціною $29 595 за повнопривідний LS. Економія палива пристойна, місця достатньо, і майже завжди є фабричний стимул навіть у ці недружні для покупців часи.




Однак якщо ви заглянете до інших дилерів у вашому місцевому торговому центрі, ви можете зрозуміти, чому Equinox є нашим 13-м вибором у рейтингу компактних SUV. З новим роком кількість кінських сил зросла на п’ять, але 175 поні борються проти 3627 фунтів, що сприяє повільній, затяжній битві під час кожного виїзду на шосе. Правда, це не рідкість у цьому сегменті, навіть для нових моделей, таких як Honda CR-V і Kia Sportage ., але це розчарування для автомобіля, який колись пропонував 252 коні. 1,5-літровий двигун з турбонаддувом принаймні плавний і вільний від огидних, скрегітних звуків, які характеризували старі атмосферні чотирикутники GM.




Прискорення в автономному режимі є адекватним, оскільки всі 203 фунт-фути крутного моменту досягають 2000 об/хв і зберігаються до 4000 об/хв. Наш час розгону до 60 миль/год за 8,0 секунди перевершив Equinox 1.5T 2018 року на більшу частку секунди, і в кожному тесті продуктивності модель 2023 року була значно швидшою, незважаючи на майже однакову вагу та однакову силову установку. (Для запису, турбо 2,0-літровий Equinox досяг 60 за 6,6 секунди .)

Ми не впевнені, чому цей останній Equinox 1.5T має таку перевагу прискорення. В обох випадках найшвидші пробіги були з вимкненим повним приводом. Це надпродуктивне пробуксовування коліс під час запуску з переднім приводом допомогло нам скоротити час на 0,3–0,4 секунди до 60 миль/год. На відміну від майже будь-якого іншого повнопривідного кросовера, Equinox не спрямовує автоматично крутний момент на задню вісь, коли передні шини ковзають. Є кнопка AWD, яку водій повинен натиснути, щоб активувати систему, і її легко забути. На дорозі, спрямованій ліворуч, щоб зробити поворот, ви будете панікувати, коли передні колеса загоряться посередині перехрестя з автомобілями, які їдуть на вас з обох сторін. Порада професіонала: якщо ви не займаєтеся драг-рейсингом на Altima 2007 року, завжди вмикайте AWD.




Коли ви рушаєте, передаточні числа мають більші розриви, ніж у платформі нью-йоркського метро. Перехід на найвищій передачі від 50 до 70 миль/год займає шість болісних секунд. Кожен інший автовиробник, крім Mazda, відмовився від шестиступінчастої коробки передач у кросоверах, і ми пам’ятаємо, наскільки добре дев’ятиступінчаста коробка передач вела себе в минулих моделях Equinox.

Цей застарілий силовий агрегат є серйозним гальмом для шасі General Motors класу А. Вібрації добре гасяться, крен кузова мінімальний, і є певне реальне відчуття від керма. Гальмування вище середнього для класу на 159 футів із 70 миль/год. У 2023 році Chevy замінив вакуумний підсилювач і головний циліндр на електрогідравлічну систему, яка зменшила вагу та складність. Ми не помітили різниці у відчутті педалей. Конструкція кузова та відмінна податливість до їзди забезпечують жваву, передбачувану керованість, навіть якщо всесезонні шини Hankook витримують лише 0,82 г бокового зчеплення. З цими твердими кістками та 2,0-літровим двигуном Equinox був на рівні Audi Q5 лише кілька років тому. Коли його слава зникла, Equinox може бути готовий оселитися в Лас-Вегасі.

Chevrolet Equinox 2023 interior

Що стосується зовнішнього вигляду, то оздоблення RS із затемненою решіткою радіатора, колесами та значками у формі метелика є настільки гладким, наскільки це можливо, хоча ця версія має старіти краще, ніж науково-фантастична Kia Sportage та незграбний Subaru Forester. Всередині матеріали достатні для початкової ціни Equinox нижче 30 тисяч доларів. Додаткова шкіра для RS — яка на дотик схожа на вініл — включає червону окантовку на сидіннях і червоні шви на кермі, підлокітнику та важелі перемикання передач. Ціна $38 010, як перевірено, салони інших кросоверів зносяться краще.

Твердий пластик домінує в більшості нижніх секцій дверей і приладової панелі, хоча Chevy, на щастя, позбувся своєї звички використовувати дешеві зерна. Передні сидіння також втратили свою жорстку конструкцію прасувальної дошки для справжнього комфорту. Пасажири на задніх сидіннях насолоджуються достатнім простором для ніг і голови, хоча інші компактні позашляховики, такі як Nissan Rogue і CR-V, пропонують значно більше простору для багажу зі складеними сидіннями. Тим не менш, 64 кубічні фути проковтнуть невелике бюро, і це майже місткість Silverado з коротким ліжком і кришкою tonneau. Додатковий 8,0-дюймовий сенсорний екран є чітким і простим у використанні, з можливістю завантажувати програми та завантажувати налаштування автомобіля в хмару Chevy, щоб ви могли завантажити їх в інший підключений автомобіль GM. 360-градусні камери проектують дуже чіткі зображення з майже десятком переглядів.




2023 Chevrolet Equinox RS AWD
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал

ЦІНА
Базова/як перевірено: $33 695/$38 010
Опції: пакет RS Leather (аудіосистема преміум-класу Bose, чорна шкіряна оббивка сидінь), $1580; електричний люк, $1495; Безпека та інформаційно-розважальний пакет (підігрів керма, 2 USB-порти для передачі даних, розетка на 120 вольт, інформаційно-розважальна система з сенсорним 8,0-дюймовим екраном, бездротові Android Auto та Apple CarPlay, камера кругового огляду, зовнішні дзеркала з підігрівом, адаптивний круїз-контроль), 1200 доларів США; кронштейн переднього номерного знака, 40 дол

ДВИГУН
Рядний 4-клапанний двигун DOHC з 16 клапанами та проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє впорскування палива. Робочий об’єм
: 91 дюймів 3 , 1490 см 3
Потужність: 175 к.с. при 5600 об./хв.
Крутний момент: 203 фунт-фут при 2000 об./хв.

ТРАНСМІСІЯ
6-ступінчаста автоматична

ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/багатоважільні
гальма, передня/задня: 11,8-дюймовий вентильований диск/11,3-дюймовий диск
Шини: Hankook Kinergy GT
235/50R-19 99H M+S TPC 3161MS
РОЗМІРИ
Колісна база: 107,3 ​​дюйма
Довжина: 183,1 дюйма
Ширина: 72,6 дюйма
Висота: 65,4 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий: 52/47 футів 3
Вантажний об’єм, позаду передній/правий: 64/30 футів 3
Споряджена вага: 3627 фунтів