«Електрифікація» може бути загальним терміном для гібридів, гібридів, що підключаються до електромережі, і електромобілів. Якщо говорити про гібриди, то Lexus є давнім лідером у сфері електрифікації, оскільки його гібрид RX випущений у 2005 році, що робить його першим гібридом від бренду класу люкс. Але якщо ви думаєте про електрифікацію як про перехід до електромобілів, картина змінюється. Lexus тільки зараз представляє свій перший електромобіль, RZ450e , у США, і його приголомшлива статистика видає той факт, що Lexus — і материнська компанія Toyota — без ентузіазму були призовниками в марші до акумуляторних двигунів.
Він поділяє 112,2-дюймову колісну базу Toyota, але Lexus приблизно на п'ять дюймів довший і трохи нижчий і ширший. У сімействі Lexus RZ на кілька дюймів коротший у довжину та нижчий за RX, але має таку саму колісну базу. Дивлячись на конкурентні електромобілі, Lexus відкидає більшу тінь, ніж Audi Q4 e-tron , Genesis GV60 , Mercedes-Benz EQB і Volvo XC40 Recharge , приблизно відповідає розміру Tesla Model Y і займає трохи менше місця в гаражі. просторішим, ніж Cadillac Lyriq.
Без необхідності подавати повітря до великого радіатора, решітка "веретена" Lexus, що вражає око, відсутня, хоча форма імітується в скульптурі передньої частини. Невеликого повітрозабірника внизу достатньо для потреб RZ в охолодженні, і він включає жалюзі решітки. Додатковий освітлений логотип Lexus ($200) на носі автомобіля компенсує деяку частину відсутнього блиску. Затемнена C-подібна стійка є стандартною, і покупці також можуть обрати більш широке двоколірне оздоблення, яке має дах, центральну частину капоту та затемнений простір передньої решітки також у глянцевому чорному кольорі ($1200). . Загальний стиль нагадує Lexus, де деталі деталізованіші, ніж у побратимів по виставочному залу. Задня кромка лінії даху, яка простягається назад і виступає з кузова, є найбільшим дизайном.
Усередині ми знаходимо зручний, гостинний простір для п’ятьох. Заднє сидіння має багато місця для колін і рівну підлогу. Вузькі передні стійки та пристойно великі вікна забезпечують гарний огляд. Салон RZ пропонує мінімальну кількість прикрас, високоякісні матеріали та типову для Lexus вражаючу якість виготовлення. У відповідності до зеленої тематики немає варіанту шкіряної оббивки: версія Premium має брендову синтетичну шкіру NuLuxe, тоді як модель Luxury має розкішну Ultrasuede. Як і bZ4X, Lexus пропонує радіаційні нагрівальні елементи в нижній частині приладової панелі для обігріву ніг пасажирів на передніх сидіннях (функція опціональна для Premium, стандартна для Luxury). Як результат, там немає бардачка, але є кубик під центральною консоллю разом із звичайним накритим контейнером для сміття та переднім лотком.
Водій стикається з м’яким трьохспицевим рульовим колесом або, за бажанням, рульовим хомутом (про це трохи пізніше). Останній отримав переміщену панель приладів, яка трохи вище та далі; всі версії мають цифрову апаратуру. RZ також представляє перемикач циферблатів. 14,0-дюймовий сенсорний екран, який є опціональним для RX, тут є стандартним, і він включає більшість елементів керування кліматом, включаючи сенсорний повзунок для швидкості вентилятора (є ручки температури та кнопки для переднього та заднього розморожувачів). Ви також вибираєте режими водіння на екрані. На щастя, на центральній панелі приладу та консолі є ручка регулювання гучності, а також низка кнопок. Дзеркалювання смартфона бездротове.
«Hey Lexus» викликає розпізнавання голосу для роботи інформаційно-розважальної системи, навігації та клімат-контролю — за умови, що автомобіль має активну підписку Drive Connect. Функція смартфона як ключа є ще однією функцією на основі підписки, для цієї функції потрібне Remote Connect, яке також надає можливість дистанційно запускати/зупиняти/контролювати заряджання, блокувати/розблоковувати двері, заводити автомобіль і налаштовувати клімат-контроль.
Спочатку RZ450e буде пропонуватися лише у формі з двома двигунами та повним приводом. (Одномоторна версія з приводом на передні колеса, ймовірно, з’явиться пізніше.) У порівнянні зі своїм двомоторним братом Toyota, Lexus отримав більш м’язистий передній двигун, який підвищує загальну потужність до 308 кінських сил і 320 фунт-фут крутного моменту. . Це здорове збільшення в порівнянні зі слабкими 214 конями Toyota, і це вигідно порівняно з двомоторними версіями EQB, Q4 і (базового) GV60. Але він сильно соромиться більш орієнтованих на продуктивність двомоторних електромобілів, таких як Model Y, Jaguar I-Pace , Ford Mustang Mach-E , GV60 з вищою комплектацією та Lyriq.
Акумуляторна батарея RZ знімається безпосередньо з bZ, і вона має скромні розміри з орієнтовною корисною ємністю 63,4 кВт/год. Як наслідок, запас ходу RZ, оцінений EPA, становить лише 296 миль для комплектації Luxury з 20-дюймовими колесами та 220 миль для початкової версії Premium на 18s. Чи може Lexus представити акумулятор більшої ємності? На жаль, нам сказали, що платформа e-TNGA не може вмістити більший рюкзак, якщо колісна база не розтягнута.
Зауважте, однак, що номери RZ EPA наведені для автомобіля в нормальному режимі водіння. Є також режими Sport, Eco та Range, причому останні два повинні проїхати більше миль від заряду. Додаткова відстань дуже ситуаційна, але, наприклад, під час нашої поїздки, коли акумулятор показував три чверті заряду, на дисплеї було оцінено 117 миль у звичайному режимі, 123 милі в режимі Eco та 158 миль у режимі Range. Основна відмінність між режимами полягає в тому, що Range вимикає кондиціонер; інші зміни включають зусилля рульового керування та відображення акселератора.
Коли приходить час підзарядки, RZ знову відстає від конкурентів. Його бортовий зарядний пристрій, також замінений на bZ4X, має потужність лише 6,6 кВт — порівняйте це з 9,6 кВт для EQB, 10,9 кВт для GV60, 11,0 кВт для Q4 і XC40 і 19,2 кВт для Lyriq. Повна зарядка за допомогою джерела рівня 2 повинна тривати 9,5 годин. Максимальна потужність заряджання RZ становить 150 кВт, і Lexus каже, що швидкий зарядний пристрій постійного струму дозволить зарядити повністю розряджену батарею до 80 відсотків за 30 хвилин. Щоб обійти обмеження діапазону RZ, програма під назвою Lexus Reserve пропонує власникам 30 днів безкоштовної оренди автомобілів Lexus протягом трьох років.
Можливо, RZ і не є електростанцією, але із заявленою спорядженою вагою від 4564 до 4619 фунтів, що є відносно струнким для своєї групи аналогів, електричний Lexus рухається жваво, незалежно від того, злітає з зупинки, проїжджає з двох смуг або з’їжджає на вулицю. автострада. RZ не забезпечує прямолінійної швидкості масл-кара, як у деяких електромобілів, але з заводськими оцінками часу розгону до 60 миль/год у 5,0 секунд він повинен бути достатньо швидким для цільової аудиторії.
Очікується, що ця аудиторія включатиме значну кількість прихильників бренду, і досвід водіння RZ, здається, їх задовольняє. Незважаючи на те, що гальмівний вектор крутного моменту є під рукою, щоб допомогти RZ вирізати повороти, існує неабиякий крен кузова, і ми не думаємо, що цей автомобіль буде продаватися на основі його керованості. Плавна їзда, швидше за все, буде візитною карткою. Підвіска (стійки спереду, багаторичажна ззаду) вміло усуває всі недоліки тротуару, які ми можемо знайти, хоча м’який клімат південної Франції, де проходила наша поїздка, не представляє таких труднощів, як злі вулиці. додому. У двох моделях 20-дюймові колеса Luxury передавали трохи більше жорсткості на дорозі, ніж зручні 18 Premium, але лише трохи. Відчувається деяке підкидання голови, а рухи тіла не агресивно приглушені.
2023 Lexus RZ450e
Тип автомобіля: передній і задній двигуни, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Преміум з 18-дюймовими колесами, 59 650 доларів США; Преміум з 20-дюймовими колесами, 60 890 доларів США; Люкс, 65 150 дол
СИЛОВИЙ ТРАНСМІСІЙ
Передній двигун: синхронний змінний струм із постійним магнітом, 201 к.с., 196 фунт-фут
Задній двигун: синхронний змінний струм із постійним магнітом, 107 к.с., 124 фунт-фут
Комбінована потужність: 308 к.с.
Комбінований крутний момент: 320 фунт-фут
Акумулятор: рідинний охолоджений літій-іонний, 63,4 кВт
-год. Бортовий зарядний пристрій: 6,6 кВт
Пікова швидкість швидкої зарядки постійного струму: 150 кВт
Коробки передач: прямий привід
РОЗМІРИ
Колісна база: 112,2 дюйма
Довжина: 189,2 дюйма
Ширина: 74,6 дюйма
Висота: 64,4
дюйма Пасажирський об’єм, передній/правий: 55/47 футів 3
вантажний об’єм, позаду передній/правий: 48/35 футів 3
споряджена маса ( C/D est) : 4600-4650 фунтів